bryllup imorgen? *lang*

• Trådstarter Trådstarter ebbi
  • Opprettet Opprettet
E

ebbi

Guest
er litt i tvil om vi skal dra... trenger råd...

er søskenbarnet mitt som skal gifte seg... har ikke noe spesielt med kontakt med de ellers.. snakker kanskje en gang i året (maks)! og ingen andre i slekta (på siden vår) som skal i vei.. kun pappa.. resten av slekta bor laangt unna + at vi er blitt ei ganske splitta slekt uten mye kontakt...

så vi evt skal dra skal vi kjøre dagstur sammen med pappa- 60 mil tur/retur!!!!! er det kanskje litt langt til lillegutt på kun 2 uker? på en dag liksom?
han har aldri sittet i bil før heller, blir jomfru turen imorgen...

skal ikke være med i kirka og alt det der da... blir kun middag og dessert og hjem igjen.. har ikke tid til å være med på mer.. 4 timer kjøring en vei... dagen går fort nok da...

kjenner jeg gruer meg skikkelig... lillegutt har også vært veeldig urolig de siste kveldene... noe som heller ikke gjør at det akkurat frister...

MEN derimot... så er jo dette en fin sjanse til å få sett den siden av slekta igjen... møtes aldri lengre.. 4 år siden sist jeg så de... *flaut* og har sånn delvis lovet pappa at vi skal bli med... er jo bare en dag.. skal jo egentlig overleve det...!?

hva tror dere? hva ville dere ha gjort?

ni kan inte ta tåg då? vet inte om de er så bra för babyen å sitte så lenge i bilstol.. men går sikkert fint om ni tar många pauser.

ORIGINAL: __marie__

med tanke på gutten deres så synes jeg at bilturen er litt for lang [:)] hvis du kunne skaffet barnevakt så hadde jeg dratt hvis jeg var deg!

vi skal på tur når snuppa er 2 mnd og da må vi kjøre 4 timer hver vei... det vil jeg ikke så vi tar tog den ene veien, pappa'n kommer etter med bil og så kjører vi hjem igjen... synes det blir for stor belastning på ryggen til de små! men det er min mening [:)]

sant.. lillegutt er jo bare 2 uker.. ikke gamle gutten.. og det blir en laaaang dag, må inkludere at det er i morgen og er meldt sydenvær[8|] inne i et stooort lokale, med masse folk, middag taler og sanger...

for ikke å nevne ryggen til lillegutt.. hadde jo planer om å stoppe ofte osv... men allikevel...

hadde sikkert klart å skaffe meg barnevakt om jeg ville... men synes det er aaaltfor tidlig, for en hel dag[8|][8D]

ORIGINAL: __marie__

ORIGINAL: ebbi

men synes det er aaaltfor tidlig, for en hel dag[8|][8D]

enig med deg [:)] tenkte bare jeg skulle si det på en pen måte [8D][;)][:D]

vi er invitert på slektstreff neste helg i kristiansand, vi bor i drammen... vi takket nei, selv om det går tog! blir alt for langt å reise med så små [:)]

sant!

må innræmme at jeg er veeeldig i tvil nå altså.... vil liksom ikke skuffe pappa hlr[8|]
meeeen... så mye styr for så "lite".... er det virkelig verdt det?[8|]

Kan jo hende dere får en fin tur med bestefar.. 4 timer er da ikke sååå fryktelig langt ...[:)]

Vi reiste 50 mil med Oliver da han var 3 uker... gikk kjempefint det... Han roer seg så fint i bil, og vi stoppet ofte... 

ORIGINAL: dommett

kunne du og pappaen din dratt? så er baby hjemme med pappen sin

jeg fullammer enda.. har ikke prøvd oss på flaske i det hele tatt[8|] så ville hadd det innøvd før jeg hadde dradd alene[;)]

--------------------

også er det mest grunnet varmen... 220 stk inne i en liten sal til middag i 2-3 timer... også skal jeg holde han rolig, under middag, taler og sanger...[8|] han har vært skikkelig urolig nå i denne varmen...

har bestemt oss for å holde oss hjemme[;)] kjenner det blir bare styr med å dra, og ingen kos[8|] kommer til middagen kl 16, også dra igjen før kaffen kl 20... får ikke slappa av... søskenbarnet mitt har også bestemt seg for å bli med, sånn plutselig, og da blir vi 5 i bilen og (4 voksne og lillegutt)[8|]... blir litt for mye for meg[8|][8D]

Back
Topp