Bryllup i vente

Eirin_3

Elsker forumet
Må bare klage litt i dag. Fikk for litt siden innvitasjon til bryllup, artig det men det er 5 mai og jeg er 12 kilo tyngre enn mitt vanlige meg. [&:][&:][&:]
Skulle kjøpe meg klær i dag og måtte opp fra 34/36 til 40!![:(][:(] Utrolig fortvilende å finne noe som ser ok ut på når jeg ikke ser ut, føler meg som en strandet hval. Vet det tok litt tid før jeg mistet kiloene sist også, men det er ikke artig å kjøpe klær når en føler seg sånn. Eneste positive er at magen er nesten helt flat igjen, men hoftene og lårene.. ai ai [:'(]
Håper på snarlig vekttap  

Hmmm ja..[8|]
Hmmm næ tror ikke jeg skal legge inn noen kommentarer på dette

Vel må få med at det er en positiv ting med bryllupet og det er at brudeparet har barn selv så de hadde full forståelse for at jeg vil ha Marie med meg så jeg kan amme henne. De har faktisk to jenter som skal passe barna ved middagen og de kan kjøre Marie i vogna så jeg også får sitte og spise uten henne [;)]

Hm Jeg har hele 12 kilo til utgangspunktet men var i grunn litt tynn før så vil føle meg nokså bra bare jeg får 7-8 kilo bort. [8|]

I know the feeling.. Har gått opp fra str 36 til 40 jeg også.. Har 5 kg igjen til utgangspunket nå da, men vil ned noen kilo til pga at jeg fikk et par trivselskilo rett før jeg ble gravid. Jeg skal også i konfirmasjoner og et bryllup i sommer. Yaiks.... Og syden i august.. Innen da SKAL kiloene av!!! [;)][:)] Vi får oppmuntre hverandre. [:)][;)]

Ja vi må oppmuntre hverandre. Kan ikke si jeg gleder meg til bikinisesongen akkurat nå 

Føler meg med i den klubben her ja... Veier like mye nå som jeg gjorde da jeg gikk høygravid med eldstemann jeg... [&:] *sukk*
Vi skal i brylliup i førsten av juni. Håper virkelig jeg kommer inn i bunaden min til det, men tviler vel igrunn på at der er mulig...
Vi får komme oss gjennom dette sammen ja! Vi klarer det! [:D] [;)]

Back
Topp