Bryllup i mars !

raja10

Elsker forumet
Som noen av dere kanskje har fått med dere så fridde min kjære på juleaften og nå har vi bestemt oss for å reise bort å gifte oss i mars. Jeg vil da være hele 25 uker på vei og driver febrilsk å leiter etter noe passende å ha på meg på nettet. Tror jeg har vært innom hundrevis av nettsider med kjoler, men finner ikke det jeg har lyst på[8|] Vi skal gifte oss i en sjømannskirke med kun forlovere tilstedet og ettersom jeg har vært brud før (med "ordentlig" fest, kjole, kirke osv) har jeg ikke lyst på en hvit kjole denne gang. Hva kan være passende brudekjole tror dere ? Finner mange fine selskapskjoler i svart, men det blir jo absolutt ikke aktuelt....  Noen som har noen tips ?
Tenk... jeg skal gifte meg [:D]

Tusen takk for tips til både deg ønskebarnet og deg mamma34[:)] Jeg er vel egentlig ute etter noe rimelig enkelt og greit. Har funnet en fassong jeg ønsker, men alle de kjolene jeg finner i denne fasongen er svart[&o] Vil ikke ha fotsi kjole, tenkte mer på en sånn midt på leggen kjole. Får hjelp av forloveren min etterhvert, hun giftet seg i fjor og har nok noen tips hun også. Spennende tid fremover nå[;)]

Så morro, gratulerer så mye[:D]

Så gøy å se på kjoler og sånn[:D]

ååå så koselig da...
har ingen tips til deg, men lykke til i jakten på kjole!![:)]
hva med å dra innom en brudesalog og se etter selskapskjole der da???

Masse lykke til med bryllupet! Kos dere[:)]

http://www.motherhood.com/mastercategory.asp?MasterCategory_Id=6&ViewAll=true

Jeg handler bare paa denne butikken. Naa er jeg saa heldig at jeg kan gaa dit aa handle, men de har ogsaa mye fint paa weben.
Har selv falt for denne
http://www.motherhood.com/Product.asp?ViewSource=&Product_Id=30341525&category_Name=Shower+Dresses&Category_Id=1525&MasterCategory_Id=6
Den passet i allefall da jeg proevde den for 2 uker siden og virket som en fin kjole aa kunne bruke til vaaren og sommeren. Jeg venter bare paa at den skal komme paa salg.

Tusen takk for enda flere tips !! Har samlet alle i egen mappe under favoritter og skal gjennomgå dette med min forlover snart forhåpentligvis. Må vel finne en jeg liker vel [8|] Må nesten få bestilt noe, kan jo ta litt tid fra utlandet...

Var deg "sommermamma" som lurte på om jeg ikke kunne stikke innom en brude/selskapskjole butikk. For å si det sånn så bor jeg nesten så langt nord/øst du kommer i Norge og her oppe er det ikke akkurat noe utvalg. Nærmeste sånn butikk ligger vel en 6 timers kjøretur herfra[&o] Finnes ikke så mye som en kjolebutikk engang. Har nemlig en dame som kan sy, men ho ville ikke sy kjole fra bunn av men kunne gjerne sy om dersom jeg fant et utgangspunkt.

ORIGINAL: Fionella

Så morro, gratulerer så mye[:D]

Så gøy å se på kjoler og sånn[:D]

http://www.gravidshop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_3&products_id=111

den er nydelig!
vet ikke om det er noe slikt du er på utkikk etter,men den er nydelig og rimelig :)

"jordbærjenta": Den kjolen har jeg faktisk sett på. Nydelig er den !! Litt bekymret for hvilken BH en kan ha under der... (praktisk som jeg er).

den er nydelig...!
kjøpte meg en bh på lindex som jeg har brukt under..er en multiflexibel bh..forstår du hvilken jeg mener??
selger slike flexible flere steder slik at man kan bruke alle typer kjoler...
hvis du ikke at "de største" brystene så går det jo an å ha en slik kyllingfilet-bh..hehe..selges på cubus, som man bare limer på,hvis du skjønner hva jeg mener?[:)]

ORIGINAL: *Jordbærjenta*

den er nydelig...!
kjøpte meg en bh på lindex som jeg har brukt under..er en multiflexibel bh..forstår du hvilken jeg mener??
selger slike flexible flere steder slik at man kan bruke alle typer kjoler...
hvis du ikke at "de største" brystene så går det jo an å ha en slik kyllingfilet-bh..hehe..selges på cubus, som man bare limer på,hvis du skjønner hva jeg mener?[:)]

Er det sånne bh'er med ulik farge på stroppene ?? Har en bh med blanke stropper, men fikk utslett av den ene typen. Det med størrelsen på brystene... hmm... mine er dessverre litt vel stor. Kanskje de blir så fyldig til mars at jeg ikke trenger bh... hehehehehe[:D]

hehe..skjønner hva du mener om plaststropper ja ;) var ikke i plast,men i stort tøy...men kan festes i X antall varianter alt ettersom hvilke typer stropper som er på en evt kjole.. :)
kan også brukes stroppeløst.. :)

heh...ja,store fordeler er en positiv endring i hverdagen ved svangerskap og amming ;)
skulle gjerne kunne beholdt ammepupper for alltid...hehehe... [:D][:D]

Back
Topp