Bryllup i juni

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Vi er invitert i bryllup siste helgen i juni som vil være 1 måned til termin for min del. Er ett vennepar av gubben. Vi må også reise da vi bor på vestlandet og bryllupet er i Oslo.
Noen som har forslag til hvor jeg kan finne fine kjoler til en da relativt høygravid person? Må være komfortable klær siden jeg skal ha de på meg hele dagen
 
Zalando hadde også en del fine, var nettopp innom.
 
Jeg var i bryllupet til søsteren min 6 uker før termin og kjøpte en kjempefin og relativt rimelig kjole på LMC (tror det er det den heter) floyd kan også ha mye fint, der kjøpte min søster til mitt bryllup.
 
jeg skal også i et bryllup slutten av Juni, da relativt høygravid.. jeg tenkte jeg skulle prøve å se på floyd :)
 
Skal også i bryllup den 4 juni. Skulle ønske jeg hadde sluppet siden jeg er høygravid da. Har ikke lyst å bli foreviget i tilstanden i en så høytidlig sammenheng. Jeg var ikke så vakker som høygravid. Mye kviser, tjukk og masse vann i kroppen og hoven. Det kan ingen kjole eller kamera skjule hehe :) vurderer å ikke gå :) selv om det er bror til min mann som skal gifte seg.
 
Hehe, jeg skal i et bryllup 9.juli og har termin 14.juli! :O Så veeeeldig spent på om jeg får med meg dette bryllupet :p
 
Skal være forlover i slutten av juni (9 dager før termin hoho!) og jeg har kjøpt sånn lang kjole på floyd :) siden livet er så høyt på den ser jeg ingen problemer med å få den på meg med stor mage :) nå har jeg fått ganske stor mage allerede og det er masse plass å vokse på i den enda :)
 
Jeg er invitert i bryllup til en nær venninne 25.juni, har termin 28.juni. Bor nordpå, og bryllupet er sørpå, så må vel innse at det er eksremt liten sjanse for at jeg får det med meg. ( med minde det skjer noe lignende som i forrige svangerskap, da jeg fikk en frisk og sterk jente 6 uker før termin, da var vi begge i form til å farte litt rundt etter noen uker)
 
Jeg skal (kanskje) i et bryllup 7 dager etter termin... Spøker litt for det frykter jeg... ;)
 
Er inviter i bryllup 1 uke etter termin i Frankrike, det utgår lett! (Er glad jeg sparer de pengene !)..
 
Back
Topp