bryllup i ferietiden

*Sweety*

Forelsket i forumet
Tar dere hensyn til fellesferie og slike ting når dere satt bryllupsdatoen?

Jeg har bestilt kirke til 10.07.2010. Men når vi begynte å fortelle datoen, så var det så mange som reagerte på at det var i starten på fellesferien..

Vi unngikk ferietiden bevist ja... Vi valgte mai for å ta det før ferien[:)] Sambo ville ikke ha det på høsten for da gikk hele sommeren vår bort i planlegging[:)]

Vi hadde først satt en dato på slutten av fellesferien, og det syns noen var litt dumt, for da måtte de planlegge ferie rundt dagen vår, men så fikk vi den datoen vi heller ville, i midten av juni [:D]

Vi giftet oss 7.juli, og om folk velger å komme i bryllup eller dra på ferie er opp til dem[;)] slik tenkte vi iallefall[:)]

vi har unngått alt av ferier og gifter oss i september[:)]
De fleste vi ber bor maks 30 min unna. bortsett fra noen få
som bor 70 mil unna. men det er min biolgiske far med familie.
gjorde ikke han noe å dra ett stykke[;)]

Nei det hadde eg absolutt ikke tatt noe hensyn til!
Hvis noen velger å bestille seg ferie istedenfor å komme i brylluppet, så syntes eg det sier litt om de...

Takk for svar jenter [:)]

Det er jo over et år til bryllupet, så da er det bare å gi beskjed til alle så får de som vil komme [:D]

Vi valgte mai for å unngå det. Men det er deres dag, så det velger jo dere[:D]

vi har ikke tenkt på fellesferie eller noe.. gifter oss 11 juli i år.. Ingen som har sagt noe på det!

me har i ferien pga svigers. dei bor i nord-norge og kunne visst bare reise i fellesferien.[:)]  Hadde egentlig planer om å gifte oss 27.sptember ifjor,men det gikk ikkje av den grunn,så utsatte me det til i år. (hører med til historien at svigers var her nede den helga alikevell,fordi dei kjøpte seg bil[8|])

Back
Topp