Bryllup Hawaii, gave?!

truelove

Lykkeliten
Har ett vennepar som i all hemmelig giftet seg i dag på Hawaii! Dumpet ned ett MMS bilde på tlf min for noen timer siden! Fantastisk nydelig par og det lyste kjærlighet!! Tårene har trilla flere gangen! Det er så vanvittig flott!! Nok om det.. Hvordan gjør man det med gave til noen som allerede har gifta seg? El utdrikkingslag??

Ville dratt til de når de kommer hjem på besøk og tatt med en gave da :) vet ikke så mye om bryllupsgaver da :)

Jeg ville kjøpt en gave å tatt med til dem når de kommer hjem.
Det med utdrikkingslag er jeg litt usikker på.. Er du sikker på at hun vil ha det da?

Hadde kjøpt gave etter hjemkomsten. Utdrikningslag blir for dumt etter bryllupet synes jeg :p vet det er mange som ikke vil ha det heller... Ta der heller en koselig sammenkomst/fest?

Ja helt uventa det her men såååå riktig og koslig!! Ja tenkte jeg kanskje skulle kjøpe en vase (kahler) el hva dem heter med tulipaner oppi!;)

Utdrikningslag blir vel rart. Hadde kjøpt To - tre flasker champagne:)

Når søskenbarnet mitt gjorde det samme, (en eller annen plass i USA da) kjøpte vi gave og ga de når de kom hjem. Utdrikningslag ville hu ikke ha. Så det tenkte vi ikke mer over :)

Dra på besøk med pakke :)
Om dere har masse felles venner går det jo an å forhøre seg om å kanskje lage til en liten "bryllupsfest" på etterskudd for brudeparet og vennegjengen :)

Jeg har vært med på å samle alle brudens venninner i etterkant av bryllupet på en overraskelsesmiddag. Alle hadde med en gave som skulle åpnes og gjettes hvem det var fra (veldig vanlig i utdrikkingslag her, men da at en må drikke om en gjetter feil. Har bare gjettet hun, og det var bare for gøy) jeg tok litt bilder og lagde ett lite album fra sammenkomsten og litt mer i ettertid:) kan gjøre mye ut av en kosekveld om en vil, alt etter hva bruden liker

Jeg har vært med på å samle alle brudens venninner i etterkant av bryllupet på en overraskelsesmiddag. Alle hadde med en gave som skulle åpnes og gjettes hvem det var fra (veldig vanlig i utdrikkingslag her, men da at en må drikke om en gjetter feil. Har bare gjettet hun, og det var bare for gøy) jeg tok litt bilder og lagde ett lite album fra sammenkomsten og litt mer i ettertid:) kan gjøre mye ut av en kosekveld om en vil, alt etter hva bruden liker
Er ikke så mange mnd til vi skal i bryllup med dem for ett vennepar og da er denne jenta forlover.. Jeg tror det blir en veldig bra fest da for hun som har giftet seg og hun som skal:) men vi blir nok bedt på middah hos dem når dem kommer hjem.. Eller så tar vi dem med ut å spise:)

Jeg ville nok kjøpt en gave og gitt de den når de kom hjem :)

Ja vi hår nok sammen noen vennepar og kjøper ett minne! Men hva?

Huff, alltid vanskelig med gaver.. Det enkleste er jo om de har noe de ønsker seg :P Evt gavekort, slik at de kan kjøpe det de vil.. Men det igjen er jo kanskje litt kjedelig da..

Ei barndomsvenninne giftet seg med bare foreldre og vitner tilstede. Jeg og mamma kom innom å leverte gave og gratulerte uka etter.

Tror nok jeg ville droppa utdrikningslag da de allerede er gift. Ville bare kort spurt om de har tenkt til å feire noe hjemme, ellers bare reist innom med gave :-)

Back
Topp