BRYLLUP -forslag til underholdning?

MissyL

Andre møte med forumet
Hei-
Vi skal ha et forholdsvis rolig og lite bryllup, uten alkohol, ettersom vi har barn som vi ønsker skal delta i feiringen i stor grad. Begge har også venner som ikke er redde for å drite seg ut. Er det noen som har en lek eller et artig forslag til underholdning? Send gjerne på pm dersom det er noe dere ikke vil dele med alle.

Eller kanskje det finnes et nettsted jeg kan finne slikt på? Hjelp??
 
Jeg vill da hatt en toastmaster som tar seg av sånt [:)] selv om det er et lite bryllup... De er erfarne og vet hva som slår an hos de fleste, både små og store, samt at om han drar i gang noe som han ser fort ike slår an, kan han lett finne på noe som passer bedre..
 
Lykke til med bryllup!! [:)]
 
Vi skal ikke ha toastmaster. Har nok moroklumper i familien og i slekta. Trenger egentlig bare noen krise-leker eller opplegg sånn i nøden. Ingen forslag?
 
jeg har en på den andre datamaskinen...
 
er en som tar kontrollen og henter frqm brudeparet og gir dem en pakke, leser et dikt som forteller brudeparet hvem som skal ha pakken (tjukkeste magen, fineste øynene, lengste *kremt* - og i neste vers så blir det forklart at *kremt* var slips) så pakken går fra person til person før den kommer tilbake til brudeparet, og da skal de pakke opp og da er det slike kjærestevotter til dem...
kjekk lek der ingen trenger å drite seg ut, og alle blir inkludert (ikke gi pakken til barn).
 
Den er jo så kos og sikker vinner. Jeg har en kortversjon av den liggende klar her, men om du har flere vers blir jeg kjempeglad for å få en kopi??
 
ORIGINAL: MissyL

Den er jo så kos og sikker vinner. Jeg har en kortversjon av den liggende klar her, men om du har flere vers blir jeg kjempeglad for å få en kopi??

 
hvor mange vers har du da?
tror jeg har... 6-8 stykk kanskje? så ikke så altofr lang versjon her heller...
 
vi var i bryllup der bruden og brudgommen tok av seg skoene og fikk en hver av hverandres, ble satt rygg mot rygg, og måtte svare på spørsmål ved å holde vedkommendes sko opp i lufta.. F.eks ;

Hvem er mest romantisk ??
Hvem er mest rotete ??
Hvem sover lengst om morgenen ??
Hvem er den beste sjåføren ??

osv.. osv.. osv... Alltid morsomt å se hvilken oppfatning de har av hverandre og seg selv!
 
Ja- koselig :) Takk :)

Jeg har 5 vers her- tar gjerne imot flere :)
 
ska se om eg finner den seinere. er en lek


eks alle damene reiser seg, alle som er gift reiser seg, alle som kjører traktor. osv.
 
ORIGINAL: MissyL

Vi skal ikke ha toastmaster. Har nok moroklumper i familien og i slekta. Trenger egentlig bare noen krise-leker eller opplegg sånn i nøden. Ingen forslag?

 
En toastmaster er jo ikke bare en moro-klump.. Han/hun holder en rød tråd gjennom hele kvelden slik at du kan slappe av, og har også leker/underholdning med seg i kofferten som kan brukes "i nøden" som du sier... [;)]
 
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

jeg har en på den andre datamaskinen...

er en som tar kontrollen og henter frqm brudeparet og gir dem en pakke, leser et dikt som forteller brudeparet hvem som skal ha pakken (tjukkeste magen, fineste øynene, lengste *kremt* - og i neste vers så blir det forklart at *kremt* var slips) så pakken går fra person til person før den kommer tilbake til brudeparet, og da skal de pakke opp og da er det slike kjærestevotter til dem...
kjekk lek der ingen trenger å drite seg ut, og alle blir inkludert (ikke gi pakken til barn).


Denne kjørte jeg i mitt bryllup. Endte opp hos kveldens heldigste (brudgommen) og inni der var det et par ullsokker, en varmeflaske og en hjemmestrikket ***varmer[:D] På lappen hadde jeg skrevet noe sånn: Om det skulle komme noen kalde kvelder har du i alle fall noe å varme deg på[8D]

Ellers hadde vi en lek med to lag â 3 stk. De fikk på seg sokker med en bokstav på hver. Oppgaven var å fortest mulig stokke beina til rett rebus-svar slik at publikum kunne lese det. Var litt festlig[:D]

Var også en av gjestene som satte igang en lek der alle står i ring. De som vil kommer frem en og en i midten og plukker opp en eske med munnen. Ikke lov å bruke armene og bare føttene kan være i bakken. Kantene rives mer og mer av, slik at til slutt er det bare bunnen som ligger igjen...
 
Back
Topp