Bryllup! :D

Maria:)

Andre møte med forumet
Vi har bestemt oss for å gifte oss, helt i det "små", mye pga. graviditeten, huskjøp, oppussing, store ferieplaner i permisjonstiden osv.. så et par hundre tusen på bryllup passer litt dårlig nå ;) Og så har jeg hatt lyst til å ha giftet meg før jeg fikk et barn til helt siden storesøster kom (jeg har en datter fra før)

Bestemte oss i går (flere år siden han fridde, og vi hadde egentlig planer om et større bryllup). Favorittpresten sa nå ja til å vie oss 9. juli, et vennepar skal være forlovere, og etter en hemmelig vielse i kirken med bare oss fire og datteren min så reiser vi på hotell med badeland med barna. Ikke så stivt opplegg som jeg egentlig hadde tenkt men.. Kjenner at det er det jeg har lyst til. Og mannen er helt enig, han er ikke fan av så mye fuzz rundt ting :) Familiene våre og alle andre får vite det så snart det er gjort, for jeg orker ikke noe stress før det skal skje. (Som jeg fortalte om i en tidligere tråd har jeg ikke vært på talefot med mamma siden jul. Men har uansett ikke samvittighet til å feire bryllup der hele familien er utenom henne.)

Håper bare at familiene og vennene våre blir glade og ikke skuffet over å ikke få ta del denne dagen, planen vår er å ta igjen er større fest senere. Nå er vi mest opptatt av å få det formelle på plass.

Nå sitter jeg og prøver å gjøre jobben min, men hodet er fullt av blomster, kjoler, ringer osv. Kanskje en fin avveksling fra å ha det fullt av babystæsj ;)

Supergira, og gler meg noe vanvittig! :) :) :)

Så spennende! Gratulerer ❤️

Gratulerer så mye :) vi skulle egentlig gifte oss 13. August,men vi utsetter det er år ;)

Gratulerer! var nesten som å lese om oss. Vi har også nylig bestemt oss for å gifte oss nå i sommer, også heller ta festen innen ett år, muligens samtidig som lille feires med navnefest. Vi tar det litt uformelt på tinghuset med forlovere og foreldre tilstede også middag på restaurant etterpå.

Gratulerer med det kommende giftemålet! Det blir nok veldig koselig uansett hvordan dere velger å gjøre det:)

Gratulerer så masse :-) hadde håpa vi også gifta oss før det ble ett til barn (jeg har også ei fra før), men vil mannen selv skal spørre om vi skal gjøre det. Vil ikke være den masete kjærringa som vil gifte seg :p

Å gratulerer så mye:) Jeg var selv i et slik bryllup for noen måneder siden, der jeg var forlover, kjempe kjek og kjempegøy å overraske alle etterpå:)

Gratulerer! :D Så utrolig hyggelig ❤️

Sååå kjekt. Gratulerer. Venner og familie BØR ikke bli sure eller skuffa. Det viktigste e at dere to blir gift og feire kjærligheten. og at dere 2 har en fin dag og opplevelse sammen med forlovere og barn
Kos deg i planleggingen. Du er kjempeheldig

Så koselig :D Gratulerer :Heartred

Back
Topp