Bryllup 2017

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg synes jeg leste at det var flere som skulle gifte seg i 2017.

Hvor mye har dere fått planlagt?

En kollega skal gifte seg samme år har både lokale, kirke, prest, kjole, catering og pynt på plass. Blir helt svett! Haha..
 
Oi det var tidlig!!! Eg synes det var helt magisk å planlegge bryllup. Prøver å få mannen med på å gjøre det igjen :hilarious: men han e av en eller annen grunn ikke like ivrig som meg :rolleyes:
Men et tips e å få bestilt kirke og lokale når datoen e satt. Ikke noe grunn til å utsette det, og e du tidlig ute så får du lokalet du vil ha og tidspunktet i kirken du vil ha! Førstemann til mølla som teller her. Alt det andre kan du fint vente med :)
 
Har bare tenkt litt på lokale. Men de gadd ikke svare på mail så jeg må få ringt en gang jeg husker det :p begynner nok ikke offisiell planlegging før til sommeren tidligst :)
 
jeg skulle ØNSKE jeg skulle gifte meg da, men jeg er allerede gift :p men, i 2017 har vi vært gift i 4 år. kan kanskje fornye løftene? hihi <3
 
Vi har også lurt på å gjøre det i 2017, isåfall blir det enten sommersolverv eller vintersolverv. Selv om det kanskje er litt upraktiske dager, evt flytte til 2018.
 
Back
Topp