Brus

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Jeg må innrømme at jeg er nærmest avhengig av brus og da kun Cola Zero :nailbiting: Nå er den på tilbud igjen og jeg MÅ ha o_Oo_O bare MÅ ha...

Flere?? :anyone

Pepsi max :D

Jeg har heldigvis ikke det problemet, drikker minimalt med brus. Kanskje ett glass i måneden, hvis det i det hele tatt er så mye da:hilarious: Men liker veldig godt bris med mango smak:shy:

Pepsi Max, oh yes!! Men det har ingenting med graviditeten og gjøre. Må forsøke å holde inntaket litt igjen nå mtp koffeinen. :/

Har prøvd å kutte pepsi maxen nå, og det var verst i begynnelsen, men så venner man seg til det :) Jeg er ikke flink nok til å drikke vann, så farris har blitt løsningen for meg. Farris, Boble, Sprudle, Taffel, og alle disse typene. Med isbiter i, har blitt en grei erstatning :)

Jeg har begynt å drikke mye Farris med smak for å få i meg nok vann

I løpet av kvalmeperioden så klarte jeg ikke tanken av brus og saft, men drikker litt Farris og bris:)

Ja altså av alle mulige drikker så er det Cola som har hjulpet meg gjennom kvalmen. Har prøvd å begrense det. Har nå gått over til farris:-)

Har blitt mer cola her etter smaken på kaffe forsvant helt. Jeg er egentlig tidenes kaffekjerring, så hadde aldri trodd jeg skulle få avsmak på det

Jeg har det sånn med Pepsi max, døyver kvalmen og.

Jeg elsker brus, og kaffe, og alt bortsett fra vann egentlig! Men nå, smaker INGENTING godt, eneste jeg kan drikke er vann og appelsinjuice:woot:

Back
Topp