Brunt utflod

Bkno0504810

Første møte med forumet
Hei.
Jeg begynte på onsdag morgen og få litt rosa utflod på papiret, og trodde jeg skulle til legen senere på dagen. Kom til legen og fikk vite det ikke var før dagen etterpå.
var ikke noe mer blod ila dagen, kun da litt rosa mellom 0600 og 0900. På kvelden begynte det å komme litt brunt. Og tenkte det var godt jeg skulle til legen dagen etter. På morningen var det fortsatt brunt og legen sa det kunne være slimproppen eller en liten blødning etter samleie.
meeeeen, nå så mange dager etterpå er det fortsatt brunt utflod med litt klumper. Noen andre som har hatt dette? Og har fått et sikkert svar på hva det er, og evt hvorfor det varer så lenge?
Ringte fødeavdelingen igår som sa at jeg ikke skulle bekymre meg så lenge jeg kjente liv som før, noe jeg gjør.
 
Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt inn til føden igjen imorgen og sagt at jeg ønsker en sjekk. De kan ikke nekte deg helsehjelp, og selv om du nødvendigvis ikke får svar på hva blødningen kommer av kan det hende du får en trygghet om at det går bra med baby:)
 
Back
Topp