Brunt utflod...

Studentmamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
I går oppdaget jeg brunt blod/ utflod på papiret når jeg tørket meg etter toalettbesøk. Var ikke store mengder, og nå er det kun små spor innimellom. Tror dere dette er farlig? Jeg er veldig bekymret.. Ringte legen i går, men fikk bare beskjed om å se det an..

I forrige svangerskap hadde jeg ingen tegn til blod, så dette liker jeg veldig dårlig...

Jeg har fortsatt ømme pupper, trøtt og småkvalm, så symptomene er jo her fortsatt.

Noen som vil dele sine erfaringer?

Min erfaring var dessverre ikke så bra. Men jeg fikk legetime med engang etterfulgt av ul. Men vet også om dem som har brunt utflod uten at det er noe alvorlig. Håper alt er som det skal være. Har du vondt i tillegg?

Ingen erfaringer å komme med.

Med krysser fingrene for deg! :) Går nok veldig bra.
Hørtes jo veldig uskyldig ut da.

Lykke til!

Hadde det hele forrige svangerskap, og det gikk helt fint :)

Jeg har erfaringer fra dårlig og bra...har mistet to ganger...men har også en gutt på 1,5år hvor jeg blødde mye og kraftig til uke 13...blodet (brun utflod) MÅ ikke komme pga du mister...det kan være gammelt blod, sprengt blodkar etc..
Prøv og slapp av, ikke løft så mye og se Ann utover ! Stor klem

Tusen takk for gode svar! Jeg har ingen smerter, så det er vel et godt tegn? Kjenner jeg er litt sur for at jeg ikke fikk en legetime.. :( Ikke gøy å gå rundt uten og vite :s

Men dere som har mistet: økte blødningene raskt eller stoppet det opp litt? Her har det stoppet opp.

Hadde det langt ut i svangerskap nr 1, var iallefall helt ufarlig for meg :) Lykke til, tror nok det går bra.

Ingen erfaringer, men ville bare ønske deg lykke til :) Håper det bare er en uskyldig blødning :)

Om man mister er det normalt å fortsette å blø...mye og med sterke magesmerter ( som jeg har erfart)

Tusen takk for gode svar! Jeg har ingen smerter, så det er vel et godt tegn? Kjenner jeg er litt sur for at jeg ikke fikk en legetime.. :( Ikke gøy å gå rundt uten og vite :s

Men dere som har mistet: økte blødningene raskt eller stoppet det opp litt? Her har det stoppet opp.

Kommer nok til å gå bra så lenge det stoppet opp :)
Min blødning (friskt blod og slim) var lite, men jevn i et par dager før alt kom ut.
Sender deg en klem - dette vil gå bra :) :)

Det er noe som heter festeblødning, og da kommer det ofte brunt utflod, kanskje det er det du har

Har hatt det i 2 svangerskap.
Første gangen jeg var gravid i uke 7 - bare litt, fikk ul - alt ok, mistet ikke.
Andre gangen: begynte fredagen med litt, så roet det seg over helga, så startet det igjen mandagskvelden, og fikk ul tirsdagmorning og konstantert MA.. Jeg hadde ingen smerter i magen..

Får håpe det ikke er noe farlig, og at alt er normalt i magen :)

Jeg hadde noe jeg trodde var en blødning. Det var brunaktig og på str med en 1krone. Etter samtale med jordmor, mente hun det hørtes ut som utflod istede for. Har hatt det noen ganger nå, og jordmor mener det ikke er noe å uroe seg for. Blir det mye over tid, ser de det heller ann om noe skal gjøres.

Tusen takk for lykkeønskninger og svar! Blir nok til at jeg tar en privat ul om noen dager. Klarer ikke helt å roe meg :(

Back
Topp