Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei har noen av dere hatt eller har brun utflod?jeg er i uke 9,å har hatt det i et par dager nå.har å veldig mensen murring,men det er normalt..hadde en missed anortion den 2 desember,å ble gravid med en gang etter det.har mistet 5 ganger på rad.uff
stakkars deg da,som har mistet så mangen ganger. jeg hadde brunt utflod med førstemann,kom etter at jeg hadde bært tungt,hadde ofte små blødninger. brun utflod er vel gammalt blod.
Var hos lege nå,skal på ultralyd i morgen,så da får jeg et svar...legen sa at livmoren å alt var som det skulle,en liten trøst da.skulle jo hatt mensen nå,så er vel derfor jeg har litt brunt utflod
Så bra at du får komme til ultralyd da, jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro de to gangene jeg hadde blødninger (uke 7 og uke 10). Det er jo lett å si når man må gå på jobb og stresse som vanlig. Skulle ønske jeg hadde fått ultralyd også, så jeg slapp å gå og bekymre meg så mye.