Brunt utflod, gravid??

Aprilspire

Første møte med forumet
Heei :) 

Idag opplevde jeg noe merkelig, jeg og samboeren har bestemt oss for en liten en, sluttet på p-piller 1 år siden, men vi har ikke stresset.. men 14. og 15. mai kosa vi oss, og det var de 2 dagene jeg hadde vondt i eggstokkene (EL).
4-5 dager etter merket jeg litt forskjell i meg, ligg sånn, uggen i magen, oppblåst og bare merkelig.. så ga det seg litt, men mensmurringer var fortsatt der, også har jeg vært mye trøtt/sliten og MYE vodt i eggstokkene. 

Idag, 28. mai har jeg blødd litt brunt blod/slimete avogtil.. det er enda 2 dager før IKM, og tanta kommer på besøk nesten på timen hver dag, Så det er ikke det. Men har aldri opplevd det før. 

Blir litt beskymret, det kan være så lite som infeksjon (tegn til det og), spontanabort, eller bare en liten spire ? Jeg vet ikke.. noen som har opplevd noe sånt ? :)
 


19årprøver skrev:
Heei :) 

Idag opplevde jeg noe merkelig, jeg og samboeren har bestemt oss for en liten en, sluttet på p-piller 1 år siden, men vi har ikke stresset.. men 14. og 15. mai kosa vi oss, og det var de 2 dagene jeg hadde vondt i eggstokkene (EL).
4-5 dager etter merket jeg litt forskjell i meg, ligg sånn, uggen i magen, oppblåst og bare merkelig.. så ga det seg litt, men mensmurringer var fortsatt der, også har jeg vært mye trøtt/sliten og MYE vodt i eggstokkene. 

Idag, 28. mai har jeg blødd litt brunt blod/slimete avogtil.. det er enda 2 dager før IKM, og tanta kommer på besøk nesten på timen hver dag, Så det er ikke det. Men har aldri opplevd det før. 

Blir litt beskymret, det kan være så lite som infeksjon (tegn til det og), spontanabort, eller bare en liten spire ? Jeg vet ikke.. noen som har opplevd noe sånt ? :)

Sånn som du beskriver det, så høres det jo ut som festeblødning. Men samtidig så er det bare 2 dager til IKM?

Mener at noen kan bare potte litte granne før ikm, om dem er gravide, men at det da går over.

Har du tatt test?
 
Ja, tenkte det samme, litt sent for festeblødning?
Nei, har ikke tatt test siden det begynte idag, det der tullet. Og nå klarer jeg og vente og se om tanta kommer  :) Håper jo selvfølgelig på at det virkelig er på grunn av en liten spire, men det kan jo være så mye annet :/ 
 


19årprøver skrev:
Ja, tenkte det samme, litt sent for festeblødning?
Nei, har ikke tatt test siden det begynte idag, det der tullet. Og nå klarer jeg og vente og se om tanta kommer  :) Håper jo selvfølgelig på at det virkelig er på grunn av en liten spire, men det kan jo være så mye annet :/ 


hadde ikke klart å vente med å teste jeg :P heheh.. masse lykke til :)
 
Jeg har erfaring med både det ene og det andre. Ved første og tredje svangerskap hadde jeg en brun blødning i tiden før IKM, da var jeg gravid. Ved andre svangerskap hadde jeg også brun blødning i de tidene, men det endte i en MA.
Håper du er gravid da! :)
 
Var gravid i Oktober i fjord, og da hadde jeg brunt utflod som endte i spontanabort. 

Denne gangen hadde jeg kjempe vondt i magen etter EL og frem til den dagen jeg skulle hatt mensen, og da tok jeg test som var sterk positiv. Hadde brunt utflod når jeg var 6-7 uker på vei om jeg husker riktig, men ingenting var galt :-) 

Kan godt hende du er gravid, du får kjøpe test så får du et svar :-) Masse lykke til.
 
Huffe.. Trist med spontanabort, håper virkelig at det ikke rammer meg :( 
Har jo selvfølgelig lyst å teste nå MED EN GANG, men er fattig student, så lommeboken sier at jeg har bare med å vente. 
Tusen takk for alle svar, jeg krysser fingrene, og håper på en positiv overraskelse den her gangen !

Kommer med en oppdatering om et par dager :-D
 


19årprøver skrev:
Huffe.. Trist med spontanabort, håper virkelig at det ikke rammer meg :( 
Har jo selvfølgelig lyst å teste nå MED EN GANG, men er fattig student, så lommeboken sier at jeg har bare med å vente. 
Tusen takk for alle svar, jeg krysser fingrene, og håper på en positiv overraskelse den her gangen !

Kommer med en oppdatering om et par dager :-D



Du kan jo reise på helsestasjon eller lege for å sjekke det tror det er gratis :-)
 
Klarte jo selvfølgelig ikke å vente, så tok en test nå, den viste negativ.. :/ 
Men sitter med smerter i magen, både mens-lignende smerter og luftsmerter, og blør fortsatt brunt blod (ser ikke friskt ut).. får se om det blir noe bedre, vis ikke blir det legebesøk.
 
Back
Topp