Brunt utflod etter sex uke 9..

Mamma13-15-20

Glad i forumet
Stjerneskuddene 2024
Hjelp .. Hadde i kveld brunt utflod etter vi hadde sex. Det rann masse i do, og på papiret. Har du opplevd dette?
Har gått gravid 3 ganger før, dette er barn nr. 4. Aldri opplevd dette, er kjempebekymra. Googla meg i hel :(
 
Hjelp .. Hadde i kveld brunt utflod etter vi hadde sex. Det rann masse i do, og på papiret. Har du opplevd dette?
Har gått gravid 3 ganger før, dette er barn nr. 4. Aldri opplevd dette, er kjempebekymra. Googla meg i hel :(
Det er helt normalt, slimhinnene er skjørere og blodtilførselen øker til både livmor og livmorhalsen, så blødninger etter sex kan fort skje:p Og bare en dråpe blod kan farge mye utflod, så det ser ofte mer voldsomt ut enn det er. Så lenge blødningen ikke øker og du ikke får smerter kan du nok slappe helt av:Heartred
 
Hadde det når jeg var gravid med minsten og denne gangen. Alt var i skjønneste orden da, så regner med det samme nå❤️ det kan være alder (som vil si at du er eldre enn dem andre graviditetene) kombinert med skjøre slimhinner. Men rant det utflod eller blod i do?
Med mindre du blør mye, så skal det ikke være farlig❤️ om du er veldig usikker å redd kan du be legen om hCG måling 2 med 48 timers opphold for å se etter økning og betryggelse❤️
 
Jeg har ofte pleid å blø litt etter samleie i tidligere svangerskap.
 
Får tru det er det samme som skjer her og. Ingen smerter og det har stoppa. Kun svakt, svakt lysebrunt/rosa.
Og kvalmen er der som vanlig, så rekna med at det går bra :Heartred
Satser på det ❤️ er veldig ekkelt og skummelt å se blod. Men jeg vente meg liksom til at det kom ofte etter samleie. Noen ganger også hvis jeg presset mye på do.
Veldig bra det har stoppa ❤️
 
Back
Topp