Brunt utflod ennda gidt!

Pinkie^pie

Glad i forumet
Bør jeg kontakte legen imorgen å høre hva dette er for noe?
4-5dagen idag...

Tok en gravid test igår og den slo ikke ut, og ingen andre tester har slått ut sikkelig heller man ser kun en sånn skyggestrek.
Testene på mitt første barn slo ikke ut før jeg var 7uker+

emoticon

Jeg har gitt opp tester.
Og legen, som ikke ville ta blodprøve eller noe...
Så jeg skal ta privat UL i morgen, så får jeg klarhet i dette, en gang for alle.

Pokkers hcg. Get with the program! Alle de andre hormonene er jo helt tydelig på plass.

Håper av hele mitt hjerte og hele min sjel at vi får se et lite bankende hjerte på skjermen i morgen emoticon

Går jo ann å ringe legen for å høre hva han/hun synes?

Ylvemamma skrev:
Jeg har gitt opp tester.
Og legen, som ikke ville ta blodprøve eller noe...
Så jeg skal ta privat UL i morgen, så får jeg klarhet i dette, en gang for alle.

Pokkers hcg. Get with the program! Alle de andre hormonene er jo helt tydelig på plass.

Håper av hele mitt hjerte og hele min sjel at vi får se et lite bankende hjerte på skjermen i morgen emoticon

Hvorfor vil dem ikke ta blodprøver av deg?
Åh så spennende!!! Lykke lykke til!!!
Koster det mye foresten? Er drittlei jeg å...
Men skal ringe ned og si ifra så får jeg høre hva dem sier først.

Pinkie^pie skrev:

Hvorfor vil dem ikke ta blodprøver av deg?
Åh så spennende!!! Lykke lykke til!!!
Koster det mye foresten? Er drittlei jeg å...
Men skal ringe ned og si ifra så får jeg høre hva dem sier først.

Nei, for blodprøve tar de bare når noen (tror de) har hatt SA, nemlig, for å se om hcg'en synker. Merkelige greier...

Men med UL så får vi og også vite om det er liv, og det er jo ekstra fint, siden jeg har hatt et par blødninger. Vil få det ordentlig bekreftet nå, så jeg kan tillate meg selv å glede meg ordentlig! Og strikke bittesmå klær... :)
Vi betaler 500 kr, synes ikke det er så ille, vet at mange betaler det dobbelte og vel så det.

det er jo bare tull at legen bare tar hcg når de tror en har hatt en sa.Det er jo ofte den beste måten å påvise en graviditet på det. Jeg dro til legekontoret og spurte om de kunne ta en hcg prøve av meg for å sjekke om jeg var gravid. Fikk ikke noe spørsmål på det og det var selvfølgelig greit. Er den positiv så slipper du å betale er den negativ må du betale ca 40 kr tror jeg. en liten egenandel. Trenger ikke legetime en gang. Bare hør med de på legekontoret om det.  Forklar det som det er at testene ikke slår ut og at de heller ikke gjorde det før i uke 7 med førstemann. En blodprøve vi gi ett klart svar på det. 

Men hvordan vet dere at dere er gravide hvis dere ikke har fått positiv test? Vet at det stemte meg meg nå også, for jeg testet for en ukes tid før jeg fikk positiv test, men den var negativ.. men jeg hadde en følelse som ikke gikk vekk. Så da jeg testet siden ble den jo positiv da... Får dere ikke tidlig time hos lege altså?

ønskernr2 skrev:
det er jo bare tull at legen bare tar hcg når de tror en har hatt en sa.Det er jo ofte den beste måten å påvise en graviditet på det. Jeg dro til legekontoret og spurte om de kunne ta en hcg prøve av meg for å sjekke om jeg var gravid. Fikk ikke noe spørsmål på det og det var selvfølgelig greit. Er den positiv så slipper du å betale er den negativ må du betale ca 40 kr tror jeg. en liten egenandel. Trenger ikke legetime en gang. Bare hør med de på legekontoret om det.  Forklar det som det er at testene ikke slår ut og at de heller ikke gjorde det før i uke 7 med førstemann. En blodprøve vi gi ett klart svar på det. 

Det var det jeg trodde, men fikk ikke ta blodprøve.

Eldorado skrev:
Men hvordan vet dere at dere er gravide hvis dere ikke har fått positiv test? Vet at det stemte meg meg nå også, for jeg testet for en ukes tid før jeg fikk positiv test, men den var negativ.. men jeg hadde en følelse som ikke gikk vekk. Så da jeg testet siden ble den jo positiv da... Får dere ikke tidlig time hos lege altså?

Har vært hos legen, uten å bli noe klokere av det.

Jeg VET jo ikke helt 100% sikkert at jeg er gravid. Men jeg vet iallefall at kroppen min tror at den er det, for jeg har alle de samme symptomene som sist, Kaster opp som bare det, og sliter allerede med bekkenløsning, i tillegg til halsbrann, kort lunte, manglende mens, masse kviser, luft i magen osv osv osv. Jeg har bare følt meg så gravid en gang før, og da var jeg det. Og de siste dagene har jeg begynt å kjenne veldig tydelig at det er noe inni magen min. Så jeg håper jo virkelig at det er en baby, og ikke noe annet! Men i morgen får jeg vite, iallefall, og er vel litt på det punktet nå (akkurat nå, iallefall, ikke sikkert jeg er det om en time, eller på vei til UL i morgen ;)) at det egentlig komme rpå det samme hva vi finner på UL, så lenge jeg får klare svar. Er det baby der eller ikke? Eventuellt noe annet? Er det liv eller ikke liv?
Blir litt tussete av å lure ja, og er glad for at jeg ikke lever i en verden der man ikke har tilgang på tester og medisinsk persomell, og bare må vente å om det kommer noen baby, og om den er levedyktig...

Back
Topp