Brunt slim?

Trallemor

Glad i forumet
Har opplevd 2 ganger i dag at når jeg tørket meg etter toalettbesøk så var det litt brunt slim/utflod på papiret (sorry ekle detaljer) Har ingen smerter, og er ingen spor i trusen. Men kjenner jeg er litt bekymret. Er det noen andre som har opplevd dette?

trur ikke det er noe farlig...er hvis det er blod med klomper i det er farlig,og da får en vondt..
så sikkert helt uskyldig[;)]

Ja, jeg har... Men det trenger ikke å være enstydende med opplevelsen jeg hadde..
Krysser fingrene for at det er heeeelt ufarlig.. [:)]

jeg fikk litt rosa på papiret i går[&:]..men det var bare en gang og kom inne noe mer heldigvis!
Her: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14935838 står det forøvrig om blødning i svangerskapet, det skal visstnok være ganske vanlig! Så lenge det er lite og uten smerter tviler jeg på at du har noe å bekymre deg for[;)]

ORIGINAL: .lillevims

Ja, jeg har... Men det trenger ikke å være enstydende med opplevelsen jeg hadde..
Krysser fingrene for at det er heeeelt ufarlig.. [:)]

Hvilke opplevelse hadde du da .lillevims?

Jeg hadde en abort... [&o] begynte med brun utflod, så kom det friskt rødt blod.. ingen smerter.. Fulgte liksom ikke malen kan du si..

Men håper det er sånn de andre jentene sier! [:)]

jeg hadde det for 3 uker sia..Hadde det i ca 4 dager.
Var på UL etterpå, og alt var bra.Legen sa det var normalt med blødninger.
håper dette gjelder deg også[;)]

ORIGINAL: lissS

jeg hadde det for 3 uker sia..Hadde det i ca 4 dager.
Var på UL etterpå, og alt var bra.Legen sa det var normalt med blødninger.
håper dette gjelder deg også[;)]

Å betryggende å høre at noen har hatt det og at alt var fint. Får ringe legen i morgen og høre om jeg kan få tidlig ul. Ikke noe kjekt å gå rundt å bekymre seg nei!

Har fått legetime kl 12.45 i dag. Så hper hun finner ut av noe og at jeg kan få henvisning til ul. Håper alt er bra [:)]

har tre opplevelser med å miste.. to første gangene kom det mørkt friskt blod, ikke smerter i det heletatt. Denne gangen startet det med skikkelige mensensmerter og så blod.. er ikke sikkert det er noe galt, men jeg ville sjekket det for å kunne slappe av.. jeg klarer ikke gå i uvisse og lure.. lykke til! Håper det går bra!

Håper alt er fint der inne, er jo mange som har ufarlige blødninger, så får satse på det![:)]

Da har jeg vært hos lege og ul, har skrevet om det her:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15209424&mpage=1&key=�

Har opplevd det samme i dag. Lys rosa og brunlig utflod.
Mista for 1,5 år siden så nå er jeg kjempebekymret :(
Krysser fingrene....

Hadde 3 ganger før jeg fikk snuppa og da gikk det galt. Ingenting med snuppa. Men hadde noen blodspor i 2 dager for to-tre uker siden, men alt virker å være i orden.[:)]

Jeg Pønsispotter litt fremdeles, så det er ikke noe kjekt. Men håper alt er bra likevel. Lyst til å spole tiden fram til 14 september for da skal jeg til ny ultralyd. Håper spottingen tar slutt snart, sånn at jeg kan slappe av. Er ikke mye, men bittelitt brun utflod. Vil ikke ha det! Har hatt det siden torsdag.

Mamalou, hvor mange dager hadde du det når du mistet? Og hvor mye? var det kun spotting?

Pønsi, krysser fingrene for at det er helt uskyldig. Håper vi får baby begge to i april [:)]

Håper spiren klorer seg fast i 9 mnd! [:)] Krysser fingrene for dere Snule og Pønsi!!

ORIGINAL: .lillevims

Håper spiren klorer seg fast i 9 mnd! [:)] Krysser fingrene for dere Snule og Pønsi!!

Tusen takk [:D]

ORIGINAL: Snule

Jeg Pønsispotter litt fremdeles, så det er ikke noe kjekt. Men håper alt er bra likevel. Lyst til å spole tiden fram til 14 september for da skal jeg til ny ultralyd. Håper spottingen tar slutt snart, sånn at jeg kan slappe av. Er ikke mye, men bittelitt brun utflod. Vil ikke ha det! Har hatt det siden torsdag.

Mamalou, hvor mange dager hadde du det når du mistet? Og hvor mye? var det kun spotting?

Pønsi, krysser fingrene for at det er helt uskyldig. Håper vi får baby begge to i april [:)]

Det har vært en veksling av spotting og småblødning. (noen dager hadde jeg ikke noe) Første gang dro jeg til legen etter noen dagen, men han sendte meg hjem og sa det var helt vanlig. Men når det hadde holdt på i nesten to uker så dro jeg til ny lege som sendte meg på ul. Andre gang og tredje gang fikk jeg komme med en gang. 3.gang var det utenfor livmora så hadde noe smerter i tillegg.

Back
Topp