Brunt slim og kløe...

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Nå er jeg litt forvirra her...
Det kommer lysebrunt slim på papiret når jeg er på do.
Og det kjennes ut som jeg har uvi på gang. Kan slim og uvi ha sammenheng?
Jeg merker at jeg ikke gidder å ringe legevakta for å sjekke. Men jeg kan kanskje driste meg til å stå på vent hos legen i morgen...

Samtdig har jeg fått en helt absurd kløe. Jeg kunne fint klødd meg til blods om jeg gadd. Og det er nesten så jeg gidder!

Jeg tenker at jeg er litt redd det er en SA på vei her, siden jeg har mistet de aller fleste symptomene, annet enn blå og ømme pupper og trøtthet.

hmm kan det være sopp siden du klør? Ville tatt meg en tur til legen og sjekket i morgen :)

Kan være svangerskapskløe du har fått.. ? Det er ikke bre utfloden din som er litt brunaktig da?

Kan være svangerskapskløe du har fått.. ? Det er ikke bre utfloden din som er litt brunaktig da?

Det virker som det bare er utfloden som er brunaktig, men det er liksom sånn den pleier å være et par dager før jeg får mensen.
Men siden jeg ikke har vondt eller noe sånt, tenker jeg at det muligens ikke er noe farlig?
Det er bare litt smånoia, fordi jeg er redd for å miste...

Det virker som det bare er utfloden som er brunaktig, men det er liksom sånn den pleier å være et par dager før jeg får mensen.
Men siden jeg ikke har vondt eller noe sånt, tenker jeg at det muligens ikke er noe farlig?
Det er bare litt smånoia, fordi jeg er redd for å miste...

Skjønner deg sååååå godt!!! For litt siden hadde jeg noe jeg trodde var blødninger, men da jeg forklarte jordmora hva det var og hvor mye og sånn, mente hun at det mest sansynlig bare var utflod. Det gjorde ingenting sa hun, så håper det er det om er tilfellet hos deg også :)

Tror ikke det er svangerskapskløe så tidlig.. Jeg hadde det sist, og den kom i uke 35-36. Mener å ha hørt det er vanligst på slutten:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ikke spist noe uvanlig... Men jeg har psoriasis og det pleier å klø greit mye innimellom, men nå er der ekstremt!

Hørtes ikke mye greit ut, håper det bare er noe uskyldig.
Som snart går plutselig over ;)

Den kløen har jeg hatt i noen uker nå og er 8+4 nå.. Men gå på aooteket, jeg fikk tips om det.. men har bare ikke kommet så langt enda:p hehe.. har småsår overalt oga kløe:/

Jeg har bestemt meg for at det bare er ingenting og at jeg er overnervøs.
Jeg klør fortsatt, men det får nå bare være.
Ikke kommer det mer brunt slim heller. Kom bare tre ganger jeg var på do på morgenen i dag, men ingenting etter det.
Ikke har jeg hatt vondt heller, og jeg tenker som så at enten må jeg blø eller ha vondt for at jeg skal kaste bort energi på å bli bekymra.

Back
Topp