Brunt på papiret

Jasmine

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Skrekken jeg har vært livredd for hele veien kom nå i dag :( Er så redd nå at jeg bare griner. Sist gang endte det med BO. Men nå har jeg jo for to uker siden sett ett dunkende hjerte, så nå er jeg redd for at det er MA :-( Det var mer som sån størknet brunt på papiret, men ser det er kommet en liten brun dråpe i trusa løpet av natten.. Befinner meg i utlandet og har ik muligheten til å komme meg til TUL igjen før slutten av neste uke :-(

Jeg har akkuratt hatt det samme og har det ennå..
Jeg var på ultralyd i går å så overraskende nok ett hjerte..

Jeg hadde dette brune sist jeg var på ul også å da var det ingen hjerteaktivitet..
fikk beskjed om at dette ikke var farlig ,.
Bekymrer meg jo fortsatt enormt ennå
Å skal tilbske på ul om 2 uker..
sender deg en klem
Prøv å slapp av selvom det er lettere sagt en gjort det vet jeg alt om

Ja stemmer, har fulgt med på det du gikk gjennom! Sa de foressten årsaken til hva det brune kan være? :/ Prøver å slappe av mest mulig for vet alt er utenom min kontroll, men det er jo ikke så lett når man ser det brune hver gang på do:/

Sniker fra mars. Jeg spottet brunt i nesten 3 uker fra omtrent uke 5. Jeg er nå 13+5. Jeg fryktet det verste siden jeg har mistet 4 ganger tidligere, men vi har flere ganger fått sett den lille på ultralyd. Legene fant aldri ut av hvorfor jeg spottet.

Å
Sniker fra mars. Jeg spottet brunt i nesten 3 uker fra omtrent uke 5. Jeg er nå 13+5. Jeg fryktet det verste siden jeg har mistet 4 ganger tidligere, men vi har flere ganger fått sett den lille på ultralyd. Legene fant aldri ut av hvorfor jeg spottet.
Åh så betryggende at dere flere ganger så den lille <3 Og takk for at du deler en solskinsshistorie. Håper virkelig det ikke er noe begynnelse på slutten her nå!

Sender deg en god klem :Heartred
Håper dette bare er en uskyldig liten blødning.

Ja stemmer, har fulgt med på det du gikk gjennom! Sa de foressten årsaken til hva det brune kan være? :/ Prøver å slappe av mest mulig for vet alt er utenom min kontroll, men det er jo ikke så lett når man ser det brune hver gang på do:/
Nei det sa de ingen ting om..
Det ble masse brunt på den ultralyd pinnen også :(
Jeg er super stresset og redd men må jo bare håpe

Sluttet det bare plutselig ?

Skjønner du blir redd [emoji173]️ husk at det er normalt å spotte litt.. krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning [emoji256]

Håper det er uskyldig! Klem❤

Krysser fingrene! Husk at man lettere blør fra slimhinnene når man er gravid. [emoji173]️

Det skjedde meg da jeg var i italia i sommer. Jeg hadde i tillegg smerter. Ultralydviste at alt var heelt fint <3

Oppdatering...

Klarte å finne ett sykehus her som utførte ultralyd.. Dro dit, kom inn med engang. Vi så spiren og bankende hjertet. Jeg s ikke helt det, men hun viste meg det og sa alt er fint med spiren. Jeg ble så mye roligere! Hun mente det kom av stress (har stresset en del de siste dagene her med veldig lite søvn osv) så hun mente det kom av det. Fikk også noe progesteron tabletter jeg skulle ta en mnd:bored:

Oppdatering...

Klarte å finne ett sykehus her som utførte ultralyd.. Dro dit, kom inn med engang. Vi så spiren og bankende hjertet. Jeg s ikke helt det, men hun viste meg det og sa alt er fint med spiren. Jeg ble så mye roligere! Hun mente det kom av stress (har stresset en del de siste dagene her med veldig lite søvn osv) så hun mente det kom av det. Fikk også noe progesteron tabletter jeg skulle ta en mnd:bored:
Så flott ❤️❤️Dette var fint å høre
Hva gjør de pillene?

Så flott ❤️❤️Dette var fint å høre
Hva gjør de pillene?
Det skal styrke livmoren på en måte, for å «holde på» fosteret der inne hvis man feks har hatt SA tidligere eller er gjennom stress lignende. (sikkert detfor jeg fikk de) men alt kan fremdeles skje uansett da..

Det skal styrke livmoren på en måte, for å «holde på» fosteret der inne hvis man feks har hatt SA tidligere eller er gjennom stress lignende. (sikkert detfor jeg fikk de) men alt kan fremdeles skje uansett da..
Aha
Jeg håper det går bra for oss begge
Når er terminen din?

Å da er du lengere en meg
Jeg har termin 13 men hun trodde jeg var litt kortere på vei så jeg får nok mere svar om 14 dager da jeg skal ha ny ultralyd

Back
Topp