Brunt på papiret

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Når jeg tørket meg nå nettopp, har ikke hatt sex eller noe som skal tilsi brun utflod heller..selv om jeg har opplevd dette i nesten alle sv.skap og det har gått veldig fint,så blir jeg veldig bekymret forde...hvilepulsen sank et par hakk også,først steg den ett hakk,men så sov jeg litt til og da hadde den sunket i stedet. Nå er den på 70.

Blir nok å ta siste testen i morgen tidlig om ikke senere i dag - jeg får se.
379455665852f68e4754a0d9fc0e97db.jpg

Kan det komme av at vi hadde sex for et par tre dager siden - "blødde" jo litt etterpå da[emoji848]

Blir bare mindre og mindre,så håper dette går fint[emoji4]

Krysser fingrene for at det er helt ufarlig ☺

Kan det komme av at vi hadde sex for et par tre dager siden - "blødde" jo litt etterpå da[emoji848]

Blir bare mindre og mindre,så håper dette går fint[emoji4]
Når jeg hadde sex i forrige uke kom det litt brunt på papiret dagen etter på, en piitteliten flekk, var nok fordi ting er mer sårbart i skjeden når man er gravid

Når jeg tørket meg nå nettopp, har ikke hatt sex eller noe som skal tilsi brun utflod heller..selv om jeg har opplevd dette i nesten alle sv.skap og det har gått veldig fint,så blir jeg veldig bekymret forde...hvilepulsen sank et par hakk også,først steg den ett hakk,men så sov jeg litt til og da hadde den sunket i stedet. Nå er den på 70.

Blir nok å ta siste testen i morgen tidlig om ikke senere i dag - jeg får se.
379455665852f68e4754a0d9fc0e97db.jpg

Er du over IKM enda? [emoji4]
Veldig vanlig å spotte rundt da. Sikkert helt ufarlig!

Brunt er gammelt så er nok siden hyggestund tidligere :)

Høres betryggende ut. Men ingen liker å blø når man er gravid.

Nei det er sant! Blødde friskt og en god del når jeg var gravid med snuppa, var sikker på at jeg mistet siden det var mye. Men alt var fint [emoji173]️

Nei det er sant! Blødde friskt og en god del når jeg var gravid med snuppa, var sikker på at jeg mistet siden det var mye. Men alt var fint [emoji173]️
Tror jeg hadde fått helt hetta! Jeg har blødd en gang før når jeg var gravid, og da mista jeg. Men alltid godt å høre det kan gå bra!

Tror jeg hadde fått helt hetta! Jeg har blødd en gang før når jeg var gravid, og da mista jeg. Men alltid godt å høre det kan gå bra!

Ja fikk hetta, for var gravid en gang tidligere og blødde slik og da var det BO jeg hadde. Så var utrolig lettet når det faktisk gikk bra den gangen :)
Men ja de fleste forbinder jo blødning med å miste, men finnes heldigvis gode historier også :D

Ja fikk hetta, for var gravid en gang tidligere og blødde slik og da var det BO jeg hadde. Så var utrolig lettet når det faktisk gikk bra den gangen :)
Men ja de fleste forbinder jo blødning med å miste, men finnes heldigvis gode historier også :D
Viktig med de gode historiene!

Ble ikke så veldig beroliget av testen jeg tok nettopp[emoji17]

Den nederste fra i dag ca kl 18.30 og den øverste ble tatt for to dager siden ca kl 13.30.

Mista trua jeg nå.
d6c522b55e18bbc61a4d8d14e6b1e2bc.jpg

Ble ikke så veldig beroliget av testen jeg tok nettopp[emoji17]

Den nederste fra i dag ca kl 18.30 og den øverste ble tatt for to dager siden ca kl 13.30.

Mista trua jeg nå.
d6c522b55e18bbc61a4d8d14e6b1e2bc.jpg

Ta heller test på morgenurin om du skal ta mer tester. Husk at det kan være at det var en del utvannet eller at det er noe galt med testen. Ikke få panikk!

Ta heller test på morgenurin om du skal ta mer tester. Husk at det kan være at det var en del utvannet eller at det er noe galt med testen. Ikke få panikk!
Tenker jeg bestiller time til legen for å få tatt test der ila neste uke.

Prøver å tenke positivt[emoji4]

Tenker jeg bestiller time til legen for å få tatt test der ila neste uke.

Prøver å tenke positivt[emoji4]
Gjør det! Faktisk mye lurere! Og disse hjemmetestene er ikke alltid til å stole på. Legen kan vel måle HCG? Mye bedre! Lykke til, og ikke uroe deg for mye!

Back
Topp