Brunt lag

Kjempe bra jobba alle sammen!! Vi har nedgang på 6.4 kg på de 6 som har oppdatert  Spent på hvordan det har gått med funny1 ;)
 
Det får en si, chicas! Oppløftende resultater så langt :D. Mangler bare ei oppdatering nå, vi har jo gått ned masse denne uka! 
 
Så flinke vi har vært denne uken jenter. Venter spent på funny1 nå :-)
 
Ble ingen nedgang på meg i dag jenter,men heller ikke oppgang!! Og det er jo bra, har ikke fått begynt å trene enda pga et sår som ikke gror :(

Har spist veldig godt i helgen, så veldig glad det ikke ble oppgang!!

Syntes dere har vært kjempe flinke jenter!!!!
 
Ingen oppgang er bra funny1 ;)
Kjempe resultat på oss denne uken!! Over 1% nedgang så tror det blir seier på oss 
 
Er kjempe stolt av dere jenter!! Selv om jeg ikke bidro så vant vi!! TØFT!!!!
 
Gratulerer til oss Kjempebra jobba alle sammen 
 
Funny1: Kan du skrive total nedgang i prosent og kilo i innlegget ditt? :) Nærmer oss slutten nå, så da er det spennende å se hvordan vil ligger an i forhold til semifinaleplass ;)
 
Hei alle bruninger! :) Hvordan går det med dere?

Så bra at vi kom på første plass:-D
For en rar runde av slankekrigen, to lag til slutt.. Uff vet ikke helt hva man skal si, men å være med gir ihvertfall meg ekstra motivasjon til å ikke skeie ut for mye og syntes det er veldig motiverende å støtte hverandre gjennom kampen.
emoticon
 
Gratulerer BRUNT lag med seieren og ninoz som ukens superslanker ! ! !

Kjempe bra jobba alle sammen ! ! !

Her går det endelig " nedover "  minus 1.3 kg siden mandag og det vil si 0.4 kg til så jeg tilbake på sporet jeg hadde får noen uker tilbake


Håper dette holder seg helt til mandag !
Jeg er kjempe glad at laget vårt en slik motiverende gjeng


Så krysser jeg fingrene får en ny seier til det BRUNE laget mandag !

Ønsker alle en flott skuddårs onsdag og en kjempe super uke ! ! !
 
Klumpen: Ja, det ble litt rart ja... Spørs om vi skal satse på færre lag neste gang, og heller ha flere på laget.... 
 
Med meg går det greit :) Tror ikke jeg har hatt noen nedgang siden mandag, men gikk jo ned veldig mye forrige uke så kan vel ikke forvente så mye denne uken... Hvis jeg følger trenden så blir det ca 500 gram ned etter en kjempeuke ;) Hehe...
 
Takk Lucillen 
Jeg visste at det kom til å snu for deg snart!! Du er jo så flink 
Ble virkelig glad på dine vegne nå 
Og du klarer 0,4 til før det blir mandag, er jo over 4 dager å gjør det på emoticon
 
Lite skravling her.....

Jeg kjenner jeg gruer meg litt til mars!! Litt redd for at jeg skal skeie skikkelig ut å ikke klare å begrense meg siden jeg har gått en måned uten noe som helst (annet enn 1 plate kokesjokolade).......

Men jeg har bestemt meg for å fortsette å leve noen lunde lavkarbo!
Jeg var jo veldig usikker i høst på om det var bra for helsen i det lange løp og sånn... Var jo i den perioden det var store overskrifter om hvor farlig det kunne være i div aviser!!! Og i tillegg kjenner sambo en som "mistet" biceps eller triceps ned til albuen/underarmen etter å ha levd på ekstrem lavkarbo med masse fett!!! Det hele gjorde at jeg begynte å kjenne etter hvordan jeg følte meg, og til slutt tror jeg at jeg innbilte meg at jeg ikke var i form så jeg begynte å spise "normalt" igjen....

I januar begynte jeg å lese om denne blodtype dietten, og der fant jeg ut at kostholdet som er tilpasset min blodtype er jo nesten helt lik lavkarbo!! Så da kan jo det ikke være så farlig for meg å spise sånn... Er nesten helt sikker på at de som har blitt dårlig av det kostholdet har en blodtype som er dårlig tilpasset mat som ikke inneholder karbo!!

Noen av dere som har testet ut blodtypedietten?
 
Ja, her er det lite skravling. Sorry på egne vegne, men jeg har det skikkelig travelt for tiden. Mye å gjøre på jobb + (det som burde være) innspurten på masteroppgava, ooog ungene. Huhei, jeg sovner før hodet treffer puta om kveldene. Så vinterferie er på sin plass nå :). 

Hvordan går det med dere? 
Jeg har ikke testa ut blodtypedietten, har lest litt om den bare. Hvilken lavkarbodiett lever du på, ninoz? Jeg prøvde en ganske streng i januar i i fjor, men kom fort fram til at det ikke var noe for meg. Nå spiser jeg lite mat med mye stivelse typ hvetemel og sukker, men ellers spiser jeg "normalt". Går sakte nedover, men det passer meg egentlig ganske fint akkurat nå. Om jeg vil øke nedgangen per uke, minsker jeg på porsjonene. Det har vist seg ganske effektivt for meg. 

Ønsker dere ei fin helg :)
 
Julita: Kjører igrunn min egen variant jeg og! Teller ikke karbohydratene, men spiser ingenting eller lite av det som inneholder mye karbo. Men jeg har ikke som mål å komme i ketose...
Tenker jeg kommer til å unne meg poteter til middag en gang i uken eller noe sånt... Har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det nå når jeg er ferdig med februar.... Men planen er å gå ned 1.8 kg pr. måned for å nå delmål 2 til 1.juli!
Og sukkerholdige ting kan jeg unne meg på lørdager om jeg har lyst på :)

Lykke til med masteroppgaven  Tenker det blir deilig med vinterferie nå ja ;)

God Helg 
 
Hmm! Nå ble jeg nyskjerrig på den blodtype dietten, har ikke hørt om det før!! Har selv prøvd lavkarbo,men holdt bare i litt over en uke, da jeg kom i ketose fikk jeg sånn hodebank og hjertebank og var rett og slett uvell........... nyskjerrig nyskjerrig!!!
 
her står det litt om blodtypedietten: http://tidsskriftet.no/article/551331
Takk, takk ninoz. Vinterferien er den mest takknemlige ferien i året, og absolutt verdt alle de seine kveldene jeg ikke klarer å la være å ta jobben med meg hjem ;).
Idag kolliderer en nydelig utelørdag med en vakker tv-sportslørdag . Heldigvis måtte jentene inn en tur for å sove litt nå . Etterpå skal vi ut å ake mer. Treningssenteret stenger klokka 4 idag, så det spørs om det blir tid til en mølletur før i morgen siden mannen ikke er hjemme. Burde egentlig fått trent både i dag og i morgen, for jeg blir borte 4 dager i  neste uke, og da blir det vel dårlig med trim. Menmenmen - ikke så lett å få alt til å passe inn i timeplanen. Hadde ihvertfall minste 2012-vekt idag, så det går jo rette veien på tross av at jeg ikke får trent nok.
 
Funny1: Det er jo ikke alle som tåler lavkarbo like bra, og jeg tror kanskje det kan ha noe med blodtypen å gjøre. For min del som har blodtype 0, så er kostholdet veldig likt lavkarbo så for meg funker det veldig bra :) Men for f.eks blodtype A som ikke skal ha så mye kjøtt å sånn så tror ikke jeg lavkarbo er så veldig bra!! 

Har funnet mye info på nettet om blodtypedietten, men de beste sidene med oversikt over hva som er bra/ikke bra å spise, står på engelsk.... Var veldig tungvint å drive å oversette alt, så jeg tok å kjøpte denne boken: http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=blodtype&p=1&r=1&cid=153875
Her står alt en trenger å vite, pluss en del oppskrifter :) Anbefaler å kjøpe den hvis du vil prøve!
 
Vi har også vært ute noen timer i dag, men her er ikke snø så vi har vært på forskjellige lekeplasser og på dyrebutikken å sett på fisker ;)

Ellers består helgen min av å unne meg en del av det jeg ikke har spist/drukket på over 1 måned ;p
 
Back
Topp