Brunt lag

22 dager uten å skeie ut noe som helst 
Vurderer om jeg skal unne meg noe i morgen kveld.... Eller om jeg skal holde ut siste uka av måneden..... emoticon
 
Hold ut!! En uke igjen :) Jeg har heller ikke spist noe godteri i februar. Og tenkte akkurat det samme som deg, lurer på om jeg skal unne meg noe i helga men så så jeg hvor få dager det er igjen og tenkte: søren heller, jeg bestemte meg for å ikke spise noe denne måneden, da skal jeg klare å holde ut en uke til :-D Evt kan man unne seg noe som er litt sunnere? Mørk sjokolade, nøtter, (chili)? Hehe.
 

 
Ikke verst med candy-fri måned, dere. Høres mer imponerende ut med 1 måned enn med 22 dager, så hold ut ei uke til ,D. Jeg for min del sliter litt med å få tid til nok trening for tiden. Mye å gjøre på jobb, mye å gjøre på uni, mye å gjøre hjemme, - jeg er helt ferdig når kvelden kommer . Men snart er det vinterferie, og det blir braa.
 
Holdt ut i går og emoticon Så nå er det bare siste helgen av måneden som gjenstår!!  Søndag til onsdag skal uansett gå greit 
 
Det er ikke bare candy det gjelder, for min del er det også alkohol... Ikke en gang vin har jeg smakt på selv om det er sunt i små mengder ;) Og nå er jo det bare 5 og 1 halv dag igjen, så tror jeg skal klare å stå imot presset de få dagene som er igjen  Skulle ønske jeg hadde jobbhelg for da hadde det vært null stress  Men har jobbet 2 helger på rad nå så......
 
Jeg har heller ikke trent noe denne måneden.... 
Har jo vært sjuk denne måneden, og er fortsatt ikke helt frisk!! Og når man ikke er 100 % så blir ikke treningen prioritert for meg hvertfall....
Men jeg har nå gått ned (etter veiing i dag) 5.6 kg denne måneden  Satser på at jeg skal klare 6 kg!! Målet mitt var 5 kg, så jeg er uansett fornøyd 
 
Loves it når innsatsen gir resultater :D. 6 kilo på en måned er jo rååbra!
 
Hvordan har det gått med dere denne uken? Hvordan er følelsen for mandagens veiing? :)
 
Da var helgen over, og ingen utskeielser nå heller 
Nå er det bare 3 og 1 halv dag igjen - skal ikke si at jeg har klart det ennå, men blir plankekjøring siden det bare er hverdager igjen 
Spent på hva resultatet blir etter februar er omme.....
 
Så bra, mariusmor  Blir over 1 kg her og hvertfall 
 
Kanskje vi endelig kan få en seier nå.... emoticon
 
Det høres bra ut, dere to . Jeg tror det omsider har løsna her også, veide en kilo mindre på fredag enn på mandag, så det lover godt for morgendagen. Nytter å være tålmodig, for nå etter jul har det gått skikkelig sakte på tross av innsats. Februar har vært en fin måned, har løpt mer enn jeg gjorde desember og januar til sammen allerede - og har planlagt 1 timesøkt og 1 halvtimesøkt før det blir 1. mars. Målet for mars er 80 km på mølla, helt overkommelig om alt går etter planen.
Lykke til i morgen da, jenter :D
 
ninoz - kjempe flink du har vært denne månden ! Både med vekten og hele månden uten noe godis ! Kjempe bra !
 
Sorry jenter ! Her er det røde innmeldinger i dobbel betydning ... HUFF

Så da hjalp det ikke med noen lang og tung tur i går ... gikk ute i herlig sol i 3 timer og 10 minutter

Ønsker dere alle masse lykke til med dagens veiing ! ! !

Ha en flott mandag !
 
Så bra du er så godt inni treningen Julita :) Flink ;)
Det er noe jeg må jobbe med i mars, eneste treningen denne måneden har vært noen gåturer....
 
Takk Lucillen :)
Hvordan går det med deg? Ser du sliter med røde uker :(
 
Kjempe flotte resultater BRUNT lag Kjempe bra jobba alle dere sammen minus 5.4 kg !

ninoz mååå bare si det igjen det er helt utrolig , kjempe flink 2.3 kg , kjempe bra jobba ! ! !
 
Kan ikke helt si hva som skjer her ... men har lagt bak meg 6 tøffe smerteruker og det 2 siste ukene tror jeg rett og slett er at jeg har vært på feil side av " syklusen " viss det kan være en forklaring ... Viss denne stemmer skal det normalt sett løsne det 2 neste ukene ... Har ingen andre forklaringer ... kosthold og aktivitet i ganske god balanse vil jeg si , så viss teorien og praksisen skulle ha stemt , så skulle det faktisk ha vist minus hver uke ...
Får bare tenke på en ny uke med nye muligheter !
 
Takk igjen Lucillen :) Der er deilig når man får gode resultater  
Synes du er flink som står sånn på til tross for all motgangen du har 
Vi krysser fingrene for at vekten snur nå, og gir deg grønne tall på mandag 
 
Back
Topp