Brunt/koagulert blod og gravid

Bkno3726220

Første møte med forumet
Hei

jeg er 12 uker nå og de siste 3 ukene har jeg hatt (beklager beskrivelsen) Brunt, koagulert og slimete blod hver eneste dag. Det er ikke litt som små dråper men mer som eggløsningsslim på en måte som man lissom kan dra ut, og veldig "vått" altså slimet er tykt men noe av det brune blodet er også samtidig veldig tyntflytende. Har vært hos legen og ultralyd og alt er bra med lille, men de vet ikke hvorfor jeg har denne blødningen og at jeg bare må avvente å se. Har ikke hatt smerter eller friskt blod heller så det er rart at det bare er brunt blod. Men jeg merker at jeg blir bare mer og mer bekymret og klarer i allefall ikke vente til OUL. Er det flere som har opplevd dette? Føler lissom ikke at min bekymring blir tatt på alvor av fast legen. så jeg har bedt om en henvisning til Gynekolog men hun sier bare at jeg må vente. er så redd for at det kan være noe mer alvorlig :(

Jeg vil bare sende en klem og håper alt ordner seg :) jeg har selv blødd i alle mine svangerskap, men ikke hver dag. Men av og på. Første var det helt frem til ca uke 20, men var mest spotting, men også mer blod av og til. Det gikk helt fint.

Huff sånt er kibt ja forstår det er lenge til oul når du blør og bare er 12 uker. Aktuelt å betale for privat time hos gyngelog?

Jeg blødde i begge mine svangerskap, litt som du beskriver med eldste, men aldri mer enn tre dager o strekk. Håper dette går bra :Heartred

Hadde det ganske likt, men fra ca uke 6-9. er nå 21 uker og kjenner liv hver dag, så det kan gå bra! Masse lykke til, jeg hadde nok også gått for en privat ul hvis du har mulighet til det

Back
Topp