Brunt igjen

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Har ikke hatt brunt blod på papiret siden onsdag. Nå kom det litt brunt slim på papiret når jeg tørket meg. Var på tidlig ul torsdag. Alt bra og hun som gjennomførte ul sa dette kom til å gå helt bra og at hematomet ikke var noe å tenke på. Fikk beskjed om at hematomet kunne tømme seg litt mer fremover. Har hørt hjertelyden tidligere idag også så er ikke veldig bekymret. MEN det er alltid skummelt med blødning i svangerskapet uansett :(

Det er helt sikkert ikke farlig. Jeg blødde i natt,men gikk over og i dag har det kommet lysebrunt slim på dopapiret. Aner ikke hvordan det er med spiren,tenker å kontakte lege etter helga.

Jeg tror nok spirene våre har det helt bra inni magehusene sine :) men ingen liker å se blod i svangerskapet, selv om det er helt vanlig. Det var uansett veldig mye mindre igår enn det var tidligere i uken. Var såvidt det var noe igår. Men man begynner jo å tenke likevel :)

I mitt forrige svangerskap blødde jeg av og på frem til uke 25, helt grusomt men det gikk helt fint :) de sa at det grunnet i at morkaken satt lavt ned.
Denne gangen har jeg også blødd en del, men lillen har det bra inni der :) så morkaka sitter vel langt ned denne gangen også.

Begynte å murre igjen her nå :-/ og brunt slim. Har ikke lyst at det skal ta slutt igjen,har jo kommet til uke 10. Kjipt hvis vi må starte på nytt igjen :-(

Murringer i graviditeten er jo ganske vanlig da :) husker jeg hele tiden måtte sjekke om jeg var begynt å blø i svangerskapet med jenten min. Det murret noe veldig. Jeg er mer stresset fordi det IKKE murrer jeg :p

Murringer i graviditeten er jo ganske vanlig da :) husker jeg hele tiden måtte sjekke om jeg var begynt å blø i svangerskapet med jenten min. Det murret noe veldig. Jeg er mer stresset fordi det IKKE murrer jeg :p
Liker ikke disse murringene :-( ekkelt brunt slim òg. Tror det går dårlig dette her.....

Var på ul i uke 8. Var hjerteaktivitet da. Finner ikke med doppler :-(

Om alt er bra i uke 8 er sjansene STORE for at dette går veien. Prøv å slappe av litt kjære deg! :) dette går nok helt fint! Vet det er kjempe skummelt og nervepirrende. Vet det er forferdelig å ha blødninger, men det er også vanlig. Be om time til ultralyd slik at du får ro i sjelen. Om du er fra Bergen vet jeg om en dame som tar tidlig ul som virkelig vil gi deg sjelero! Hun er helt fantastisk i jobben sin :)

Om alt er bra i uke 8 er sjansene STORE for at dette går veien. Prøv å slappe av litt kjære deg! :) dette går nok helt fint! Vet det er kjempe skummelt og nervepirrende. Vet det er forferdelig å ha blødninger, men det er også vanlig. Be om time til ultralyd slik at du får ro i sjelen. Om du er fra Bergen vet jeg om en dame som tar tidlig ul som virkelig vil gi deg sjelero! Hun er helt fantastisk i jobben sin :)
Legen her har tilgang på utvendig ul ;-) men liker ikke denne murringen :-/ prøver å slappe av..men er så grusomt...

Lille spire sprella og hadde fint bankende hjerte ❤ synd jeg ikke fikk bilde denne gangen heller.

Lille spire sprella og hadde fint bankende hjerte ❤ synd jeg ikke fikk bilde denne gangen heller.
Går du privat? Jeg har alltid fått 2-3 bilder med meg hjem. Til og med da jeg var der første gangen og bare var 5+3.

Back
Topp