Brunt igjen.... :(

Lykke til

Joda trur nok alt er bra, men det kommer noen dråper brunt hver dag, men tru det eller ei, har jammen blitt vant til det :) det tar seg jo ikke opp og blir verre og ikke noe vondt, så tar det med ro nå... Nå er det bare 3 dager igjen til ultralyd og jeg er sååå spent og gleder meg! :) :) ❤️ Blir spennende og se om det er ❤️ eller ❤️❤️ inni der ;)
Hvordan gikk det på ultralyden?

Takk jenter ❤️ Her inni magen min ligger det en bitte liten baby, med bankende hjerte med puls på 132... Tårene trillet og jeg er så lykkelig ❤️
Det så ut som det kunne ha vært 2 der, og legen mente det kunne være derfor jeg spotter brunt, men at det heller ikke var uvanlig at man spottet... Men det var ikke farlig ❤️ :D

Takk jenter ❤️ Her inni magen min ligger det en bitte liten baby, med bankende hjerte med puls på 132... Tårene trillet og jeg er så lykkelig ❤️
Det så ut som det kunne ha vært 2 der, og legen mente det kunne være derfor jeg spotter brunt, men at det heller ikke var uvanlig at man spottet... Men det var ikke farlig ❤️ :D

Hei :)

Det samme skjedde med meg i uke 8, spottet etter at ene tvillingen ikke klarte seg. Men den andre lever lykkelig i sin 30 uke i magen min :)

Jeg er veldig glad på dine vegne! Prøverør er tungt og utmattende, men når det klaffer er det verdens beste følelse <3 lykke til videre på din vei og klem fra meg :)

Fantastisk gode nyheter, OleBrum! Er så lettet på dine vegne. Nå er det bare å senke skuldrene og se fremover mot alt det spennende du har foran deg! :) Gratulerer med hjerteaktivitet på spiren.

Back
Topp