Brunt blod

Lille Hilde

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Høsthjerter 2017
Herregud er så bekymret nå at jeg ikke greier slutte å gråte! I går kveld hadde jeg bitte litt brun utflod. Og nå for litt siden kom det en større mengde brunt blod rennende. Det har stoppet nå. Men jeg ringte legevakta og eneste jeg fikk beskjed om var å vente og se det ann og eventuelt ringe fastlegen i morgen tidlig. Jeg er så livredd for at noe er galt! Skjønner ikke hvordan jeg skal greie å vente til i morgen med å finne ut om alt er bra! :(

Jeg ville ringt legevakten enda en gang eller stilt opp der. Håper det går bra med deg!

Forstår du er engstelig. :( Håper virkelig at alt er i orden. Sender deg en god klem. :Heartred

Håper alt er bra og at det bare er helt uskyldig.

Jeg blødde endel sist svangerskap og var sikker på at jeg hadde mistet. Ringte også legevakten og fikk beskjed fra dama i telefonen at "jaja du hadde jo ikke visst om dette såå lenge da" og det var så utrolig vondt. Reiste til legen og fikk målt hcg dagen etter + to dager etter det. Og jo der var det fortsatt en liten spire. Fikk da beskjed om at det er ganske normalt å ha en eller flere blødninger gjennom svangerskapet. Husker ikke eksakt prosent, men nokså normalt. Min mor hadde "mensen" 3 ganger etter at hun var blitt gravid med meg.. Så kan være helt uskyldig også, men selvfølgelig tenker man jo det værste..

Krysser fingrene for deg!! [emoji173]

Kjenner igjen følelsen fra sist svangerskap! Sender deg mange mange varme klemmer [emoji173]

Mange store klemmer! Skjønner godt at du blir bekymret. Så lenge du kun har brun utflod og ikke mye rødt, frisk blod og smerter er det vel dessverre lite legevakta gjør (om de gjør noe da heller). Håper det slutter og at alt viser seg å være bra i morgen!! [emoji173]

Takk for gode ord [emoji173] Jeg har foreløpig ikke blødd noe mer. Men jeg ringte samboeren som er på jobb og han løp med en gang på teknikkmagasinet for å kjøpe doppler som vi skal prøve når han kommer hjem. Vet man skal være litt forsiktig med det for det er veldig individuelt når man kan høre hjertelyd. Så får håpe vi er heldige, selv om jeg sitter med en veldig vond og dårlig følelse.

Sender deg en stor klem og håper at morgendagen vil vise at det ikke var grunn til bekymring:Heartred

Forstår bekymringen din veldig godt! Håper imidlertid det viser seg at alt er i skjønneste orden med den lille, og at det ikke er noen grunn for bekymring:Heartred
Mange gode tanker og lykkeønskninger din vei!

Forstår godt at du blir redd, ønsker jo så veldig at det skal gå veien! Statistikken er at 25% (1/4) av de som føder til termin har hatt blødning(er) gjennom svangerskapet, så det er gode muligheter for at det skal gå bra likevel ;)
(hadde blødning 9+1, helg, var til lege på mandagen, denne trodde det var sa og fikk henvist til ul+trøsta mye, på ul dagen etter var det spill levende sprellende baby [emoji173]️ pluss noe blodansamling i livmora som de ikke vet hva kommer av).

De får liksom ikkje gjort så mye på legevakta (anna enn å gi smertestillende om du har behov for det, du kan evt ta paracet selv), men det kan være lurt å få time til lege i morga for kontroll og oppfølging. Vet det er vanlig med blod/urinprøve for å sjekke hcg, men det er visst litt ulike måter å følge dette opp på.

Masse, masse lykke til, håper alt står bra til med lille [emoji6]

Prøvde å lete etter hjertelyd i går med doppler, men det gjorde meg bare usikker. Fant lyd, men er usikker på om det bare var meg selv. Samboeren derimot sier han er sikker på at det var lille.
Men blir å ringe legen i dag når det åpner der. Håper jeg blir henvist til ul så jeg får svar med en gang.

Prøvde å lete etter hjertelyd i går med doppler, men det gjorde meg bare usikker. Fant lyd, men er usikker på om det bare var meg selv. Samboeren derimot sier han er sikker på at det var lille.
Men blir å ringe legen i dag når det åpner der. Håper jeg blir henvist til ul så jeg får svar med en gang.
Ajaj, det er litt derfor jeg ikke tør å investere i sånn. Men satser på at mannen din har rett og at du får henvisning til ul :)

Ajaj, det er litt derfor jeg ikke tør å investere i sånn. Men satser på at mannen din har rett og at du får henvisning til ul :)
Håper også det :) Hadde egentlig ingen planer om å skaffe meg doppler, men nå var han å kjøpte fordi han håpet det ville roe meg.

Håper også det :) Hadde egentlig ingen planer om å skaffe meg doppler, men nå var han å kjøpte fordi han håpet det ville roe meg.
Om hjerte dere hørte var litt svakt og slo raskt så var det nok babyen. Så vi får håpe det var den [emoji4]
Ellers håper jeg du får raskt time til ul så du forhåpentligvis ser en fin og levende baby [emoji173]

Om hjerte dere hørte var litt svakt og slo raskt så var det nok babyen. Så vi får håpe det var den [emoji4]
Ellers håper jeg du får raskt time til ul så du forhåpentligvis ser en fin og levende baby [emoji173]

Vi fant lyd 3 steder, så det var det som gjorde meg så usikker. Men lyden vi fant på høyre side ganske langt nede var svak og slo litt raskere enn de 2 andre (tror jeg). Men tørr ikke håpe for mye. Hatt litt brun utflod i natt. Og synes klokka nå går forferdelig sakte frem til kl 8 når legekontoret åpner :/

Vi fant lyd 3 steder, så det var det som gjorde meg så usikker. Men lyden vi fant på høyre side ganske langt nede var svak og slo litt raskere enn de 2 andre (tror jeg). Men tørr ikke håpe for mye. Hatt litt brun utflod i natt. Og synes klokka nå går forferdelig sakte frem til kl 8 når legekontoret åpner :/
Jeg finner meg egen hjertelyd mange plasser, men er ikke i tvil når jeg finner lille sin. Håper du får vite mer med legen [emoji4]

Back
Topp