Brunt blod :(

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
A

Asdfklmno

Guest
Kommet brunt blod i dag :(
Noen som har opplevd det hvor det har gått bra?
Min forrige SA i uke 14 startet med brunt blod, så har ingen god erfaring med dette. Og hadde heller ikke blødd noe som helst i det svangerskapet før det gikk galt.
Har vondt i korsryggen, men det har jeg hatt siden 7dpo. Er 5+4 i dag.

Hei, jeg spottet fra IKM til et par dager etter, brunt og litt rosa, spiren sitter foran meg nå og er snart 3,5 år gammel:)

Krysser fingrene for at det går bra:)

Uff skjønner godt at du er nervøs!! Men forhåpentligvis er det uskyldig :) jeg blødde ganske mye friskt blod i 1-2 uker med når 1. Han er en frisk og fin ettåring i dag!

Uff, forstår at du blir redd og bekymret:( Håper at det er uskyldig! Her spottet jeg lett i to uker, men siste uka har det stoppet helt opp:)

Første 2 svangerskap var brunt blod et dårlig tegn. Fikk dermed panikk da det kom bittelitt i det tredje, men det stoppet like fort som det kom og endte i ei frisk jente :)

Jeg blødde hver dag fra uke 5 til uke 8. Både brunt blod, mørkerødt og friskt. Med og uten klumper. Men det gikk helt fint, og er nå i uke 19 :-)

Vet det er mange som har blødninger av alle slag og at det enda går bra! Krysser fingrene for at det gjelder deg også! ❤️

Vil legge til at jeg blødde i det svangerskapet som gikk bra, og ingenting i det andre.

Hadde det samme i går (er 5 + 2 i dag) så følger med her. Er førstegangs, og veldig bekymret. Tok litt tid før det klaffet, og jeg blir smågal av å ha null kontroll over hva som skjer i kroppen. Får håpe det er helt uskyldig for oss begge to!

Fint å høre noen positive historier.
Er fortsatt litt når jeg tørker meg etter dobesøk, men mindre smerter i ryggen og ikke noe i magen, blodet er fortsatt brunt. Har så utrolig lyst til å bli mamma, og det kommer til å bli tungt om det er nok en SA. Men kan ikke gjøre annet enn å ta tida til hjelp.

Er det noen som vet om det er noe som helst poeng i å dra til legen til uka? Kvier for å gå til legen når det er ikke høyst nødvendig. Det er jo så tidlig at jeg vet ikke hva legen kan gjøre heller?

Du kan måle HCG for å se om det går riktig vei :)

Jeg spottet litt brunt i forrige svangerskap, rundt uke 9, tror jeg det var. Resultatet av det svangerskapet er nå en meeeget aktiv toåring. :)

Har hatt brunt blod/utflod i 11 dager nå, var på sjekk i går pga bekymring og han sa at det var et helt normalt svangerskap med en frisk spire, så blødningene mine var ikke noe å gjøre med:) kan være implantasjon, sårbare slimhinner og alt, men er du nervøs så har du lov å sjekke!

Vet ikke om det burde være noe beroligende, men tok en test på 1-times konsentrert urin. Har i hvertfall nok hormoner akkurat nå.
Men forrige gang hadde jeg jo dødt foster i magen i 5 uker, hvor urin og blodprøve så normalt ut :/
Det er i hverfall bare små mengder på dopapiret nå.. Håper dette går veien❤️
ImageUploadedByBV Forum1474135620.399972.jpg

Jeg hadde mye brun utflod til uke 12 med førstemann. Han er nå en superfin 5-åring :D Fant vel ut etterhvert at livmorhalsen min blør lett. Ikke noe å si for sv.skapet.

Må takke for alle oppløftende tilbakemeldinger! Håper jeg er like heldig, og bare har en uskyldig blødning med gammelt blod.
Tiden vil vise❤️

Her har det blitt verre og gått over til skikkelig blødning i stedet for spotting. Henger meg fast i halmstrået mtp alle positive tilbakemeldinger her i tråden - men kjenner jeg er en smule bekymret. Har ikke vondt da (sånn utover at jeg nå har en skikkelig klump i magen fordi jeg er redd). Blir nok å få målt HCG til uka, og prøver å være optimistisk fram til jeg vet noe mer sikkert, men det er jaggu ikke lett.

Her har det blitt verre og gått over til skikkelig blødning i stedet for spotting. Henger meg fast i halmstrået mtp alle positive tilbakemeldinger her i tråden - men kjenner jeg er en smule bekymret. Har ikke vondt da (sånn utover at jeg nå har en skikkelig klump i magen fordi jeg er redd). Blir nok å få målt HCG til uka, og prøver å være optimistisk fram til jeg vet noe mer sikkert, men det er jaggu ikke lett.
Uff det høres skremmende og vanskelig ut! Satser på at du får en god nyhet, krysser fingrene for dere ❤️

Huff, håper på det beste for deg❤️

Back
Topp