Brunt blod/utflod

Lillefrue

Elsker forumet
Noen som har noen erfaringer med det?
Har spottet rosa blod søndag og i går. Ikke mye, men ca 1 ts per dag.
Idag så kom det en del brunt da jeg var på do.
Og papiret ble brunt da jeg tørket meg. Var på do for andre gang i dag nå nettopp, fortsatt litt brunt men ikke fullt så mye denne gangen.

Er dette starten på sa? Eller er det noen som har opplevd dette/ vet noe om dette, og gått bra?

Keg har fått beskjed fra legen min at det kan komme brun utflod men at dette ikke er farlig. Og det er veldig vanlig å få det.
Forrige gang jeg var gravid ble det sa men da var det ikke tvil. Da kom det så mye blod plutselig og på en gang at jeg skjønte hva som skjedde. Til deg har det jo bare kommet litt og litt. Det er jo mange som får blødning under svangerskapet. Tror fremdeles det er håp for deg her altså. :)

Noen som har noen erfaringer med det?
Har spottet rosa blod søndag og i går. Ikke mye, men ca 1 ts per dag.
Idag så kom det en del brunt da jeg var på do.
Og papiret ble brunt da jeg tørket meg. Var på do for andre gang i dag nå nettopp, fortsatt litt brunt men ikke fullt så mye denne gangen.

Er dette starten på sa? Eller er det noen som har opplevd dette/ vet noe om dette, og gått bra?

Jeg har spottet brun utflod i nesten 2 uker nå. Sånn at det er på papiret nesten hver gang jeg tørker meg, så løper på do hele tiden for å sjekke. Fikk bare beskjed om at det var normalt. Skal på tidlig ul 26 mai da. Jeg har vært helt panisk men har vel funnet ut at hvis det hadde vært SA så ville det vel økt på nå!?

Det gir meg i hvert fall håp ❤ skal på tidlig ul 1.juni. håper jeg får bruk for den timen :) håper det gir seg. Men godt å høre at det også kan være uskyldig. Så er bare å krysse fingra å håpe det beste :)

De to gangene tidligere i år så startet jeg å blø mye veldig fort. Men vet også at det kan være veldig forskjellig.
Nei, alle gode ting må bare være 3. Denne må klamre seg fast ❤

Det gir meg i hvert fall håp ❤ skal på tidlig ul 1.juni. håper jeg får bruk for den timen :) håper det gir seg. Men godt å høre at det også kan være uskyldig. Så er bare å krysse fingra å håpe det beste :)

De to gangene tidligere i år så startet jeg å blø mye veldig fort. Men vet også at det kan være veldig forskjellig.
Nei, alle gode ting må bare være 3. Denne må klamre seg fast ❤
Ja, vi må bare krysse fingrene for at lille spiren blir der inne :) jeg tror det er normalt, men jeg er ikke helt sikker. Har raidet hele Google om "brun utflod" osv:yuck: for jeg klarer jo ikke slappe av selv. Men som jeg sa i sted, jeg regner med at hvis det hadde vært SA, så ville det vel økt på å kommet reint blod ganske kjapt? Hvor langt er du på vei?

Ja, vi må bare krysse fingrene for at lille spiren blir der inne :) jeg tror det er normalt, men jeg er ikke helt sikker. Har raidet hele Google om "brun utflod" osv:yuck: for jeg klarer jo ikke slappe av selv. Men som jeg sa i sted, jeg regner med at hvis det hadde vært SA, så ville det vel økt på å kommet reint blod ganske kjapt? Hvor langt er du på vei?

Er 5+5 idag.
Og jeg har raidet Google selv. For nei, man klarer ikke slappe av.

jeg fikk det på lørdag :-S følte også at jeg mistet litt symptomer samtidig også... skal på ul i morgen tidlig :-( har vondt i magen, samtidig som eg er kvalm... spent på om det er liv eller ikkje.. selvom det ikkje var så mye brunt blod, så har eg en ekkel følelse... og klarer ikkje å slå meg til ro med at alt er bra :-(

Med første hadde jeg blødninger i tre perioder. Første var når jeg skulle hatt mens, og trodde det var mensen. Neste i uke 7 og siste periode i uke 16. Nå sitter en herlig jente på 2 år ved siden av meg :)

Hadde en blødning i første svangerskap, fikk da beskjed at ett ganske stor spekter av blødning var normalt.. Krysser fingre for deg :Heartred

Jeg hadde brun utflod i en uke før jeg var på tidlig UL og så et bankende hjerte. Fikk beskjed om at det var normalt. Fortsatte med brun utflod og fant ikke roen så var på en ny UL uken etterpå og fikk da påvist MA. Somsagt fikk jeg beskjed om at det var helt normalt, og det er det nok i de fleste tilfeller. Men alltid lurt å sjekke blødninger uansett tenker jeg. Håper det går bedre for deg :)

Tenkte jeg skulle ta en telefon til legen i morgen om det ikke gir seg. Har ingen god følelse for dette :(
Men har fortsatt masse symptomer i det minste. Off. Vil så gjerne, men er visst ikke meningen :(

Har i hvert fall fått legetime idag kl 10.50 pga blødningen. Ikke så mye de får gjort, men kanskje legen kan roe meg ned litt. Måle hcg kanskje, vet ikke.
Håper bare ikke det er ny sa og at legen kan gi meg noen gode svar :)

Sniker fra juli2015 ;) jeg hadde mye brun utflod i første trimester, så det trenger ikke bety sa:) det er iværtfall positivt at det er brunt og ikke friskt blod :)

Han tok utvendig ul, ser ikke så mye da, men han så at det fortsatt er noe der inne. Det er bra :D
Håpe bare ikke blødningen går over til friskt. For han sa det var gammel blod og så lenge det fortsatt er noe der inne så er det håp og han trodde ikke blødningen var noe farlig. Men ble sykemeldt ut mai med streng beskjed om å ta det med ro. DET er lettere sagt enn gjort :p
Skal nå gjøre mitt beste, for vil så gjerne ❤
Skal på innvendig ul om 2 uker, da får vi se om hjerte slår og om det fortsatt er liv der, får virkelig tro det :D

Han tok utvendig ul, ser ikke så mye da, men han så at det fortsatt er noe der inne. Det er bra :D
Håpe bare ikke blødningen går over til friskt. For han sa det var gammel blod og så lenge det fortsatt er noe der inne så er det håp og han trodde ikke blødningen var noe farlig. Men ble sykemeldt ut mai med streng beskjed om å ta det med ro. DET er lettere sagt enn gjort :p
Skal nå gjøre mitt beste, for vil så gjerne ❤
Skal på innvendig ul om 2 uker, da får vi se om hjerte slår og om det fortsatt er liv der, får virkelig tro det :D
Ååå det var gode nyheter! Nå må du bare slappe av og passe på deg selv!

Back
Topp