Brunt blod uke 29

Jordbær90

Blir kjent med forumet
Oppdaget brunt blod i går og har det fortsatt i dag. Kjenner godt med liv men ikke opplevd før i dette eller tidligere graviditeter brunt blod. Er i uke 29. Noen andre med erfaringer? :) Er det nødvendig å kontakte føden? Ble ikke helt klok på informasjon som ellers fins på internett.

Har du hatt samleie som kan irritere slimhinnene? Tror jeg ville ringt føden om ikke. Bare for å sjekke. Men jeg har også født for tidlig to ganger så jeg er litt ops.

Tror sist var på lørdag eller søndag så er jo noen dager siden, men kanskje naturlig at brunt blod kommer 4-5 dager etter samleie? Har to ukompliserte svangerskap bak meg og født til termin, men likevel ekkelt synes jeg. Ingen smerter eller noe så føler egentlig alt er bra, men blir litt bekymret.

Tror sist var på lørdag eller søndag så er jo noen dager siden, men kanskje naturlig at brunt blod kommer 4-5 dager etter samleie? Har to ukompliserte svangerskap bak meg og født til termin, men likevel ekkelt synes jeg. Ingen smerter eller noe så føler egentlig alt er bra, men blir litt bekymret.
med blødninger er det vel alltids greit å sjekke selv om det finnes mange naturlige grunner for det også. Kjedelig å gå rundt å være bekymret i hvert fall.

Back
Topp