Brunsvart utflod

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Noen som har erfaring med dette?

Er så redd det er SA/MA igjen.....

Sniker fra oktoberforumet. Er 7+4 bare :(

Jeg hadde kontaktet lege å forlangt ul. Jeg hadde brun utflod ved mine to MA i 2019.

Jeg hadde brunaktig utflod/slim i forrige svangerskap. Det gikk helt fint :). Legen sa det var positivt at det var mørkt, fordi det tydet på en blødning som hadde vært og ikke aktiv blødning. Men jeg har hørt om flere som har sett friskt blod også, der det likevel har gått bra :).

Man har selvfølgelig ingen garantier, så jeg ville også tatt en ultralyd for å få sjekket det opp (gjorde det da jeg opplevde blødning og det var veldig fint å få roet nervene, husker det skjedde en fredag ettermiddag og jeg ringte desperat rundt til det som føltes som alle gynekologer/ultralydklinikker i hele byen, før det til slutt var en som forbarmet seg over meg :) )

Hadde to dager på rad med mørkebrunt blod, nå er jeg 26 uker på vei. Så var nok festeblødning eller noe sånt. Er ganske vanlig med litt blødning i starten på svangerskap, mange rundt meg som har opplevd det samme. Men selvfølgelig, det kan alltids være tegn på noe annet! Ta en tur til legen om du føler for det. :)

Så bra det gikk bra med dere.... Skal til en ny vikarlege kl 1245 for å henvise til ul... Får det sikkert til uka. Skulle helst hatt NÅ kjenner jeg.....

Jeg hadde det i flere uker, uten at jeg fikk et skikkelig svar på hvorfor. Da det endret seg til blod fikk jeg time hos legen og ble sendt til TUL samme dag (fordi jeg også hadde smerter var han redd for exu).

Jeg fikk aldri noe svar på hvorfor, men min teori er at kroppen kvittet seg med «gamle greier» etter jeg hadde gått på p-plaster i 10 år. Jeg er i alle fall fortsatt gravid ☺️

Så bra det gikk bra med dere.... Skal til en ny vikarlege kl 1245 for å henvise til ul... Får det sikkert til uka. Skulle helst hatt NÅ kjenner jeg.....

Ingen på legekontoret som har ul? Om enten legen du skal til kunne lånt eller du kan få en time hos en av de andre på kontoret? Blir grusomt å vente på noe sånt.. Da hadde jeg heller bestilt time på privat klinikk, så du slipper dette :/

Ingen på legekontoret som har ul? Om enten legen du skal til kunne lånt eller du kan få en time hos en av de andre på kontoret? Blir grusomt å vente på noe sånt.. Da hadde jeg heller bestilt time på privat klinikk, så du slipper dette :/

Nei dessverre.. nærmest umulig å få time privat her... Laaange ventelister.. grusomt å vente ja......

Hei, jeg sniker her litt enda for å se hvordan det går med gjengen. Jeg mistet nå nettopp. Startet med litt brun utflod, men innen noen dager kom det spotting av friskt blod. Så vil tro at dersom det ikke utvikler seg til friskt blod og/eller økende mengde så kan du slappe litt mer av :) krysser fingrene for at alt går bra med deg ❤️

Hvordan går det med deg nå? Har det stoppet eller tatt seg opp?:Heartred

Har ikke kommet noe mer :rolleyes: men er like nervøs enda... Får svar på hcg prøvene rundt onsdag så må pines til da... Satt opp på tul 10.mars så håper jo litt forsiktig at det går bra denne gangen:oops:

Har ikke kommet noe mer :rolleyes: men er like nervøs enda... Får svar på hcg prøvene rundt onsdag så må pines til da... Satt opp på tul 10.mars så håper jo litt forsiktig at det går bra denne gangen:oops:

Krysser fingrene for at dette går veldig bra❤️

Back
Topp