Noen som har erfaring med dette?
Er så redd det er SA/MA igjen.....
Sniker fra oktoberforumet. Er 7+4 bare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra det gikk bra med dere.... Skal til en ny vikarlege kl 1245 for å henvise til ul... Får det sikkert til uka. Skulle helst hatt NÅ kjenner jeg.....
Ingen på legekontoret som har ul? Om enten legen du skal til kunne lånt eller du kan få en time hos en av de andre på kontoret? Blir grusomt å vente på noe sånt.. Da hadde jeg heller bestilt time på privat klinikk, så du slipper dette :/
Uff, får håpe spiren sitter og at alt står fint tilNei dessverre.. nærmest umulig å få time privat her... Laaange ventelister.. grusomt å vente ja......
Uff, får håpe spiren sitter og at alt står fint til
Typisk.. Men du har ingen smerter eller mer blødning?Takk... Fikk lov til å ta hcg i dag og mandag ellers ikke behov for ultralyd da det ikke var akutt
Typisk.. Men du har ingen smerter eller mer blødning?
Det er nå bra, opplevd å miste før?Nei ikke noe smerter eller pågående blødning.
Det er nå bra, opplevd å miste før?
Uff, vi får håpe oddsen er på din side denne gangen siden du ikke har vondt eller blør mer.Ja mistet 2 med 6mnd mellom.. den siste var i uke 8 og jeg ble innlagt på sykehus pga grusomme smerter. Det var en helt fæl opplevelse.
Hvordan går det med deg nå? Har det stoppet eller tatt seg opp?
Har ikke kommet noe mer men er like nervøs enda... Får svar på hcg prøvene rundt onsdag så må pines til da... Satt opp på tul 10.mars så håper jo litt forsiktig at det går bra denne gangen