Brunost + knekkebrød

• Trådstarter Trådstarter Juniminsten
  • Opprettet Opprettet
J

Juniminsten

Guest
....NAM!!! NAM!!:) Har fått helt dilla på denne klassikeren

Der traff du blinken min! Nå MÅ jeg på butikken!

Har dilla på brødskive med makrell i tomat med majones jeg[&:] og d går mye i knekkebrld med brunost med bringebærsyltetøy på[:)]

snakk om brunost, jeg har sååå lyst på julebrød med brunost men glemmer alltid å lete etter det når jeg er i butikken [:'(]

ORIGINAL: Juniminsten

Takk!!![:)]
Føler at jeg ikke har spist på flere dager og grått mine modige tårer over det. Har ikke hatt lyst på noen verdensting, men da jeg så innlegget ditt sprang jeg rett på butikken. Nå har jeg spist 2 knekkebrød og er veldig fornøyd[:)]

ORIGINAL: Floga

ORIGINAL: Juniminsten

Takk!!![:)]
Føler at jeg ikke har spist på flere dager og grått mine modige tårer over det. Har ikke hatt lyst på noen verdensting, men da jeg så innlegget ditt sprang jeg rett på butikken. Nå har jeg spist 2 knekkebrød og er veldig fornøyd[:)]

Haha, så flott:) Det er helt fantastisk at noe så enkelt skal være så godt:) God brunost spising + knekkebrød:)

ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus

Har dilla på brødskive med makrell i tomat med majones jeg[&:] og d går mye i knekkebrld med brunost med bringebærsyltetøy på[:)]

Åhh syltetøy på brunost.. nam... Må pillerten ta på litt bringebærsyltetøy neste gang:)

mmmm ja det er virkelig godt altså! [:)]

Jeg spiser nybakt brød med brunost hver dag på jobb, men det følger da også desverre med en kakao. NAM

Jeg har også spist masse knekkebrød i graviditeten, knall mot kvalme! (I dag er det kaffe og kalendersjokolade, det var ikke helt optimalt kjenner jeg:P)
Lettere fløtemysost og Bringerbær syltetøy uten sukker har vært favoritt ca en uke;)

Jeg og!!
Må ha brunost på nista hver dag på jobben + at jeg ofte tar noen knekkebrød med brunost om kvelden..
Men nam! så godt! [:D]

Back
Topp