brunnlig utflod og murring... hjelp!

storesøster

Glad i forumet
Hjelp.
I dag har jeg hatt brunnlig utflod ( ser ut som begynnelsen til mens) har kommet ganske mye, men ikke friskt blod enda. Masse mensen-smerter, og vondt i magen.
Hva skjer? Mister jeg? Hva burde jeg gjøre?
Noen som har opplevd dette?
Er så urolig og utrolig lei megemoticon

Jeg opplevde det der, uheldigvis så endet det i en sa.
men har hørt at en god del damer her inne har hatt det samme og det har ikke vært noe alvorlig.
du kan jo kontakte legen viss du er veldig bekymret, men ellers så må du bare ta det med ro og slappe av.
vil ikke høres slem ut, men viss det er en begynnelse på sa så er det ingenting du kan gjøre:(

håper inderlig at det ikke er noe sånt.

Jeg aner virkelig ikke...
men får jo helt vondt av deg! Vet det skal mye blod til om du mister - ala kraftig mensen eller mer, vel??
*klemmepå*

Blod + menssmerter er tegn på truende abort. Som regel endel de i SA men ikke nødvendigvis. Du må ta det med ro nå og så får vi krysse fingrene for at det går over...ville bestilt meg en ul-time imorra den dag så du får svar så fort som mulig, er tortur å gå rundt sånn å ikke vite..

Lykke til, føler med deg..

takk jenter!
Fikk time til legen min nå i dag, håper hun vill ta noen blodprøver evt. Har faktisk en ul neste uke, i forbindelse med noe anna, så jeg kan jo ta den og spørre om de kan se etter
Men kjenner dette blir vanskelig.
Ikke noe blod enda. Og utfloden har stoppet. Så håper håper

Vil tro det er positivt at det har stoppet opp. Jeg fikk brunlig utflod i uke 10, og det stoppet ikke, ble mer og mer. Og jeg mistet, hadde ikke smerter.

Jeg krysser fingrene for deg, og håper på det beste =)

Klem

Blir blodprøve i morgen og på fredag, så da krysset jeg fingrene for at alt går bra!

Back
Topp