Brunlig utflod

Majjj89

Betatt av forumet
Hei!
Noen som har erfaring med brunlig utflod i 3.trimester? Er nøyaktig 30 uker på vei. Har i dag hatt brunlig utflod, dvs mest sannsynlig gammelt blod. Har ikke hatt samleie, ingen støt mot magen eller lignende. Har snakket med jordmor, og fått beskjed om å ringe hvis det øker på, eller eventuelt kommer friskt blod. Men tenkte å forhøre meg her om noen har erfaring?
 
Har dessverre ikke opplevd det, men med mindre det ser ut som en mensblødning er det nok helt ufarlig. Senere i svangerskapet ville jeg tippet at det var tegningsblødning og at du kanskje begynner å bli moden. Men 30 uker er jo fremdeles fryktelig tidlig. Har du barn fra før? Har du født prematurt eller vet du om din mor har det?
 
Hei!
Noen som har erfaring med brunlig utflod i 3.trimester? Er nøyaktig 30 uker på vei. Har i dag hatt brunlig utflod, dvs mest sannsynlig gammelt blod. Har ikke hatt samleie, ingen støt mot magen eller lignende. Har snakket med jordmor, og fått beskjed om å ringe hvis det øker på, eller eventuelt kommer friskt blod. Men tenkte å forhøre meg her om noen har erfaring?
Hadde det tidlig i svangerskapet. Det var forferdelig ekkelt. Jeg dro til privat gynekolog da jeg trodde jeg hadde spontanabortert, men alt var helt tipp topp med babyen og det viste seg at ved utvidelse av livmoren så hadde det tilkommet blod. Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor du får det i uke 30, men regner med at de sjekket at alt var ok med babyen? Hvis ikke, så kan du be om det. :happy:
 
Hvor har du morkake? Jeg har blødd til og fra under svangerskapet pga lav placenta. Hvis blodet er brunlig og du ikke har ferskt blod eller smerter ville jeg ikke bekymret meg. Mye blodkar som er utvidet og lignende. Men min jordmor sa jeg bare skulle ringe føden hver gang hvis jeg var bekymret, selv om det ikke var noe farlig så for ens egen del.
 
Back
Topp