Brunlig utflod

maimi

Betatt av forumet
Er i uke 8+2 i dag og fikk litt brun utflod på papiret i stad. Æsj ble bekymra da vettu. vet jeg bare må vente om det ble med det eller om det kommer mer, evt blod. noen som har opplevd lignende?
 
Er i uke 8+2 i dag og fikk litt brun utflod på papiret i stad. Æsj ble bekymra da vettu. vet jeg bare må vente om det ble med det eller om det kommer mer, evt blod. noen som har opplevd lignende?

Har opplevd lignende! Både hvor det har gått bra og hvor det har gått dårlig.
Skjønner godt at du blir bekymra, heldigvis er det mange årsaker til brun utflod utenom SA.
Rundt uke 8 får en del litt blødning, fordi kroppen normalt skulle hatt menstrasjon. Samleie, løft av mer enn 3kg, rask gange/ løping/ annen fysisk anstrengelse er nok til at det blir en liten rift i slimhinnene.
Krysser fingrene for at dette er helt ufarlig :) [emoji173]️
 
Er i uke 8+2 i dag og fikk litt brun utflod på papiret i stad. Æsj ble bekymra da vettu. vet jeg bare må vente om det ble med det eller om det kommer mer, evt blod. noen som har opplevd lignende?

Jeg har også hatt litt brun utflod siden mandag som kommer og går, er 9+5 i dag. Var på UL på tirsdag og da sprellet lille ivrig der inne, så kan være helt normalt.
 
Jeg har hatt 2-3 ganger brunlig utflod som varte en halv dag ca, var på ultralyd etterpå når jeg var 8+3 og alt var helt fint [emoji1][emoji106]
 
Gynekologen har sagt at dette er veldig normalt rundt disse ukene, da morkaken overtar. Det kan oppstå små blødninger fordi nye veier for blodforsyning oppstår. Hun viste meg på ultralyden og det virket som en veldig naturlig forklaring :) Alt er nok bra skal du se :)
 
Tusen takk for svar xsmile3 kom ikke noe mer den torsdagen eller i går, men litt brunt igjen i dag.. skal på ul på mandag, så må prøve å ikke ødelegge ferien med familien og mine to små frem til da (men vanskelig å tenke på noe annet)..o_O
 
Hadde brun utflod fra 8+5 til 10 uker, så sprell levende baby på ul uke 9 og hørte hjertelyd med doppler 10+2. Så det trenger absolutt ikke å være noe å bekymre seg over. Men skjønner godt bekymringen - dro selv på TUL OG kjøpe doppler.. ;)
 
Takk, det gikk fint :Heartred hjertet banket og ble satt frem til 9+3 ( i stedet for 8+6). var veldig stressa og bekymra så herlig å se at den lå og sprellet :happy:

Åh, så godt å høre!!! ❤️ Da er vi akkurat like langt ifølge UL ;) men min menstermin / eggløsning tilsier 9+4 så holder meg til det frem til OUL :P
 
Åh, så godt å høre!!! ❤️ Da er vi akkurat like langt ifølge UL ;) men min menstermin / eggløsning tilsier 9+4 så holder meg til det frem til OUL :p

ja man skal jo forholde seg til menstermin frem til oul, men i den siste syklusen da jeg ble gravid husker jeg at eggløsningen kom noen dager før enn den pleier. Så da tror jeg kanskje at tul termin har noe for seg, selv om det ikke spiller så stor rolle. :);).
 
Hatt brun utflod og blod flere ganger denne gangen. Det trengte ikke ha noe med fosteret å gjøre i hele tatt, men at noen er lettblødelig. Har trodd jeg har mistet mange ganger, men på hver UL spreller det en liten rundt der.
 
Back
Topp