Brunlig utflod?

InfinityLove

Glad i forumet
Julibarna2014
Skrev i FS, men må bare høre her også. Fikk positiv test fra 9 DPO, dagen etter positiv CB-digital, testet igjen i dag 12 DPO med strimmel og den var sterkere enn fra dagene før.
Men til min store forskrekkelse oppdaget jeg brunlig utflod i trusa da jeg var på do i stad :(

Andre som har opplevd dette så tidlig, men at det har gått fint?
Og kan testene bli sterkere selv om set er kjemisk graviditet?

Bekymret :(
 
Har ømme bryst, er svært oppblåst, trøtt på ettermiddagen, føler meg litt kvalm før jeg har spist om morgenen og i perioder om dagen, men tror også kvalmen er litt psykisk betinget :p
 
Det er veldig mange som opplever blødning i større eller mindre grad i svangerskapet uten at det har noe å si :) Så jeg ville ikke konkludert med noe enda i alle fall :)

Ved kjemisk stiger testene, ja. Det er jo bare en tidlig abort, så spira kan feste seg som normalt og testene kan se fine ut. Men når det er sagt, opplever nok de fleste med kjemiske at testene ikke blir veldig sterke og at de ganske kjapt slutter å bli sterkere. Så jeg synes det høres lovende ut for deg, jeg :D
 
Det er veldig mange som opplever blødning i større eller mindre grad i svangerskapet uten at det har noe å si :) Så jeg ville ikke konkludert med noe enda i alle fall :)

Ved kjemisk stiger testene, ja. Det er jo bare en tidlig abort, så spira kan feste seg som normalt og testene kan se fine ut. Men når det er sagt, opplever nok de fleste med kjemiske at testene ikke blir veldig sterke og at de ganske kjapt slutter å bli sterkere. Så jeg synes det høres lovende ut for deg, jeg :D
Tusen takk for svar ❤️ håper du har rett :) får prøve å sove nå og se hva morgendagen bringer.
"Hold deg fast lillevenn ❤️"
 
Hvordan går det med deg? Fikk vondt av deg nå! Sannsynligvis er det ikke noe galt, det er veldig vanlig med litt brun utflod. Spesielt også rundt tiden en skulle hatt mensen. Du er vel ca der nå? Håper det har gitt seg allerede!
 
Våknet i 6 tiden av at mini våknet, tok henne bare inn til oss. Da lå jeg vel i en times tid og kjente på noen smerter som kom og gikk før jeg sovnet. Og jeg forberedte meg på at når jeg skulle på do ville det være blod i trusen og at det ville sile blod..
Men det gjorde ikke det, kom kun litt brunlig spor på papiret.
Vet ikke helt om smertene er borte. Jeg har vært plaget med luftsmerter noen dager nå, så jeg kan såklart håpe at det var det jeg kjente.
Men jeg lå i sengen og virkelig forberedte meg på å miste...

Ble jo ganske lettet da jeg ikke så noe blod nå..men jeg er fortsatt veldig bekymret og redd det kommer mer :(
 
Hvordan går det med deg? Fikk vondt av deg nå! Sannsynligvis er det ikke noe galt, det er veldig vanlig med litt brun utflod. Spesielt også rundt tiden en skulle hatt mensen. Du er vel ca der nå? Håper det har gitt seg allerede!
Ja jeg skal egentlig ha det imorgen. Så jeg håper så inderlig du har rett ❤️
 
Ikke kommet noe mer foreløpig og ikke mer smerter så håper det bare var forbigående #Ipray
 
Brunt = gammelt, så det trenger ikke bety noe annet enn at det er litt rester som blir støtet ut. :) klem til deg
 
Det går veldig fint :) det har gitt seg helt, varte i tre dager. Og det var jo rett rundt IKM så jeg tror det er forklaringen. G-testene har bare blitt sterkere og jeg har symptomer :) :)
4+5 i dag ❤️
Takk som spør :)

Så godt å høre det gav seg og at dette går rette veien ❤️
 
Back
Topp