Brunlig utflod

Baby070117

Betatt av forumet
Er dette vanlig? Eller begynnelse på en SA? Når jeg gikk på toalettet ikveld hadde det kommet to brunlige flekker i trusa, og litt når jeg tørket meg :( Merker at jeg får lettere panikk! Huff, jeg er så redd for å miste det :(

Er dette vanlig? Eller begynnelse på en SA? Når jeg gikk på toalettet ikveld hadde det kommet to brunlige flekker i trusa, og litt når jeg tørket meg :( Merker at jeg får lettere panikk! Huff, jeg er så redd for å miste det :(
Det trenger ikke bety noe.
Jeg har hatt brunlig og rosa sist svangerskap. Hun er nå 5 år :)

Og jeg har blødd dette svangerskapet frem og tilbake siden positiv test å har ikke mistet enda.

Det trenger ikke være farlig. Er det før IKM så kan det være en implementasjonsblødning. Etter IKM så er blodårene i slimhinnen så skjør at det hender man får en blødning fra livmorhalsen uten at det er noe galt. Jeg har selv spottet litt fra 7-10 DPO, men det har stoppet nå. Min søster har blødd hele veien gjennom begge sine svangerskap og har aldri mistet.

Har hatt bittelitt når jeg har tørket meg et par ganger på toalettet. Sånn utenom har jeg veldig murringer i magen, men det er kanskje vanlig rundt uke 5 i forhold til at livmoren utvider seg? Jeg er jo helt paranoid nå føler jeg, haha :p Men håper bare at alt går bra :)

Har hatt bittelitt når jeg har tørket meg et par ganger på toalettet. Sånn utenom har jeg veldig murringer i magen, men det er kanskje vanlig rundt uke 5 i forhold til at livmoren utvider seg? Jeg er jo helt paranoid nå føler jeg, haha :p Men håper bare at alt går bra :)
Det går nok bra skal du se :)

Back
Topp