Brunlig utflod?

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Hei igjen damer. Nå ble jeg plutselig redd her. Hadde littegrann brun, veldig slimete utflod imorges (Beklager detaljer). Hva kan dette være? Jeg blir redd for at den lille slipper taket her :(

sendt fra appen :)

Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har hatt småblødninger med mine to første, det er helt vanlig å ha litt småblødninger i begynnelsen:) Det er også vanlig å blø litt på det tidspunktet du egentlig skal få mensen. Det går sikkert fint! :)

Har det gitt seg? Er det rent tørt blod eller sånn slimete..? Krysser fingrene for deg

Det skal visst være ufarlig jeg har hatt det flere ganger, men lille hjerte sko på mandag :-)

Det var bare i morges, og det var slimete.. har ikke sett noe til det siden. Det var lite, men.. hva tror dere? :)

Har nylig hadd det her også. Og hadde det i forige svangerskap også :-)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Håper det går bra :) mye å bekymre seg for merker jeg :p

Håper det. Nå har jeg begynt å få betraktelig mer vondt da, i korsryggen og nedover i ene foten. Murringer i magen. Men er ingen tegn til blod eller brunlig utflod. . Hmm..

Fortsatt ikke sett noe mer til blødning av noe slag. Men har vondt i korsryggen, i lysken og ned i låret :s

Back
Topp