brunlig utflod :(

Mallepalle

Blir kjent med forumet
Igår var jeg på tidlig ultralyd og fikk se et hjerte som slo som bare det. Endelig kunne jeg slappe litt av tenkte jeg. Men neida, idag har det kommet en dråpe med brunlig utflod TO ganger! Noen andre som har opplevd dette? Jeg har ingen smerter eller noe men det er veldig skummelt! Ringte legen og ble sykemeldt i to uker med beskjed om å holde meg i ro.. 

Blødde mye i mitt svangerskap, både friskt, og brunlig. Men fødte en frisk gutt:) Ikke bekymre deg enda iallefall, er nok en naturlig forklaing skal du se.

Regner med du var på innvendig UL? Da kan det jo være pga det et det har vært farge på utfloden i dag da, kanskje. Håper det ikke kommer mer og at alt ordner seg! :-)

var på innvendig UL ja.. er 6 uker på vei nå, mistet i uke 15 sist, men da hadde jeg KJEMPE vondt og blødde mye. så satser på at alt går bra! 

Hadde jeg flere ganger i starten av begge mine forrige svangerskap...:) Fikk forklart at det er mange små blodkar i skjeden/området inni som kan sprekke og gi farge i utflod, evnt. noe som kan ligne litt på små blødninger. F.eks. etter sex. Ikke noe å bekymre seg for vil jeg tro ;)

Begge mine SA begynte med det, men gikk veldig fort over til masse friskt blod. Hadde ikke bekymret meg så mye om det ikke utviklet seg til noe mer. Mange har jo som nevnt over friske blødninger uten at noe er galt også. Man kan egentlig aldri vite, men ikke vits og bruke energi på å bekymre seg, selv om det er lettere sagt enn gjort. Lykke til :)

I forrige uke hadde jeg flere dager med brunlig utflod, det er veldig vanlig i begynnelsen, og er (som regel) ikke noe å bry seg om. Hvis det går over til friskt blod, da må du gå til legen.
Ta det med ro og legg seg på sofaen med god samvittighet og se på en skikkelig jente film =)

Back
Topp