Brunlig utflod - Stresset!

anines

Elsker forumet
Vet det er helt normalt å ha det, men jeg har ikke hatt det i mine to andre graviditeter, så kjenner selvfølgelig på det. Samtidig så har jeg ikke hatt noe særlig graviditetstegn, så begynner jo å lure..

Håper det bare er uskyldig og at alt er bra med spiren. Er du veldig bekymret, så kanskje du kan be om å få en henvisning til TUL? :) Sender deg en klem.

Jeg hadde litt brun utflod rundt uke 9 i første svangerskap, alt var helt i orden. Håper det gjelder deg og!

Jeg har hatt det 3 uker dette svangerskapet. Mini har sprellet rundt på begge UL jeg har hatt til nå [emoji6] Er du stresset - be legen pm TUL [emoji6]

Sitter på legevakten nå. Ringte ned fordi jeg begynte å blø frisk blod, litt koagulert, og da sa de at jeg kunne komme. Håper alt er bra.

har hatt det selv denne uken, Legevakten ville ikke ha meg inn uten at jeg blødde masse og hadde magesmerter, var til legen på mandag og fikk beskjed på at alt såg fint ut og hjertelyden var fin, men ble sykemeldt ut uken og har tatt HCG prøver i forgårs og i dag, får svar på hvordan det er i morgen. Forstår at du er stresset, jeg ble også det og kjenner på det enda.

Håper de ikke finner noe galt på legevakten :)

Krysser alt som krysses kan [emoji171]

Sitter på legevakten nå. Ringte ned fordi jeg begynte å blø frisk blod, litt koagulert, og da sa de at jeg kunne komme. Håper alt er bra.
Lykke til
*krysser fingrene*

Fikk ikke noe hjelp der, etter å ha sittet i tre timer å vente.. De fortalte meg bare hva sa var, akkurat som at man ikke vet det. Legen sjekket meg ikke eller noe for å se hvor blodet kom fra. Rimelig skuffet, så jeg har bestilt privat ul i dag.

Fikk ikke noe hjelp der, etter å ha sittet i tre timer å vente.. De fortalte meg bare hva sa var, akkurat som at man ikke vet det. Legen sjekket meg ikke eller noe for å se hvor blodet kom fra. Rimelig skuffet, så jeg har bestilt privat ul i dag.

Tuller du??? [emoji35][emoji35][emoji35] Hva slags legevakt er egentlig dette?! Så utrolig respektløst ovenfor deg som pasient, det høres helt hårreisende ut! De kunne da i det minste ha undersøkt deg!

Masse lykke til på ul i dag, håper du får god hjelp og oppløftende svar [emoji177]

Tuller du??? [emoji35][emoji35][emoji35] Hva slags legevakt er egentlig dette?! Så utrolig respektløst ovenfor deg som pasient, det høres helt hårreisende ut! De kunne da i det minste ha undersøkt deg!

Masse lykke til på ul i dag, håper du får god hjelp og oppløftende svar [emoji177]

Legevakten i Oslo.. Har hørt tidligere også at de er litt sånn "care" i forhold til gravide, da det uansett ikke er noe å gjøre hvis det er sånn at man mister. Men da tenker jeg at de kunne droppe å si at jeg skulle komme ned for en "sjekk". Regner med at de fleste gravide vet hva en SA er uten å trenge å sitte på legevakten for å få den informasjonen..

Legevakten i Oslo.. Har hørt tidligere også at de er litt sånn "care" i forhold til gravide, da det uansett ikke er noe å gjøre hvis det er sånn at man mister. Men da tenker jeg at de kunne droppe å si at jeg skulle komme ned for en "sjekk". Regner med at de fleste gravide vet hva en SA er uten å trenge å sitte på legevakten for å få den informasjonen..

Ja, det var akkurat det. Jeg synes det er bra frekt å be deg komme for en sjekk, la deg sitte i tre timer for så å ikke se på deg en gang!

Back
Topp