Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter på legevakten nå. Ringte ned fordi jeg begynte å blø frisk blod, litt koagulert, og da sa de at jeg kunne komme. Håper alt er bra.
Lykke tilSitter på legevakten nå. Ringte ned fordi jeg begynte å blø frisk blod, litt koagulert, og da sa de at jeg kunne komme. Håper alt er bra.

Fikk ikke noe hjelp der, etter å ha sittet i tre timer å vente.. De fortalte meg bare hva sa var, akkurat som at man ikke vet det. Legen sjekket meg ikke eller noe for å se hvor blodet kom fra. Rimelig skuffet, så jeg har bestilt privat ul i dag.
Tuller du??? [emoji35][emoji35][emoji35] Hva slags legevakt er egentlig dette?! Så utrolig respektløst ovenfor deg som pasient, det høres helt hårreisende ut! De kunne da i det minste ha undersøkt deg!
Masse lykke til på ul i dag, håper du får god hjelp og oppløftende svar [emoji177]
Legevakten i Oslo.. Har hørt tidligere også at de er litt sånn "care" i forhold til gravide, da det uansett ikke er noe å gjøre hvis det er sånn at man mister. Men da tenker jeg at de kunne droppe å si at jeg skulle komme ned for en "sjekk". Regner med at de fleste gravide vet hva en SA er uten å trenge å sitte på legevakten for å få den informasjonen..