Brunlig utflod, litt ekkelt men dog..

Poppins

Andre møte med forumet
Heisann jenter,

Endelig var det min tur til å også få være her inne og vi begge gleder oss masse til lille spiren i januar. Men på lørdag begynte jeg å småblød, dette har nå utviklet seg til brunlig utflod. Jeg var hos legen i går (tirsdag), han henviste meg videre til gy og ul som jeg skal til om ei uke. Er jo vanlig dette her sier de fleste, men hjelpes og jeg syntes dette er ekkelt..vil så gjerne at spiren holder fast.. Er det flere som har opplevd dette?

ORIGINAL: Leyah

Har ikke opplevd det, men mange sier jo at det er vanlig som du sier.
Krysser fingrene for deg [:)]

[:)]

Jeg hadde litt brunlig utflod, da jeg ventet min eldste.. Alt gikk fint, og jenta mi er 5 år idag! Legen forklarte at det var gamle rester av menstruasjon som lå igjen..[:'(]

Tusen takk for tilbakemeldig, krysser fingrerne for at det ikke er noe mer!

Ser du har fått bare gode tilbakemeldinger. så eg komme ikkje med detta for å skremma deg..... på søndag merket eg litt brun utflod... på mandagskveld kom det litt blod på papiret når eg tørket meg. samme i går kveld. og i dag har blodet fosset. masse blod og masse klumper....

Så for meg endre brun utflod i abort.

Håper for din del at dette er naturlig for din kropp...

Ønsker deg masse lykke til og håper spiren sitter.

Må du vente i en uke for å få det sjekket???
Det syns jeg var lenge...

Har mistet en gang, og da kom jeg inn samme dagen og fikk ul og sjekket.

Håper spiren din sitter godt[:D]

Alle mine tre svangerskap har startet med masse brunt blod:) Og med de to første ble det to friske barn:) Jeg vet ikke hvordan det ligger an med spiren i magen, men håper jo at den også har det bra:) Men når det er sagt så er det forskjell på brunt og friskt blod. Håper at alt er bra med spiren din:) Lykke til:)

ORIGINAL: *Endelig2*

Må du vente i en uke for å få det sjekket???
Det syns jeg var lenge...

Har mistet en gang, og da kom jeg inn samme dagen og fikk ul og sjekket.

Håper spiren din sitter godt[:D]

[:)][:)]

Back
Topp