Brunlig utflod etter samleie

Enlitenspire

Flørter med forumet
Beklager de ekle detaljene, men må altså spørre noen. Hadde sameleie iforigårs kveld, igår hadde jeg brunlig utflod, litt tykk og en gang litt slimete. Idag er det fremdeles litt. Har i tillegg litt magesmerter. Selvfølgelig redd for å miste. Har fremdeles symptomer som kvalme og ømme bryster og tok en test idag som var knall positiv. Noen som har opplevd noe lignende, uten å miste?



Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Mange opplever ufarlige blødninger i svangerskapet men jeg ville sjekket hos lege uansett!
 
Jeg opplevde det under forrige svangerskap. Bestilte da selv time til tidlig ultralyd. Alt viste seg å være bra med den lille :)
 
Kommer mer lyst rosa nå. Så frykter dette ikke går veien...Slapp, kvalm og svimmel idag. Ringer legen imorgen. Får vel bare vente og se....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff da... krysser fingre for deg.. Ta det helt med ro til du har fått vært hos legen.
Vet hvor vondt det er å gå sånn og ikke vite. Jeg er kjempe nervøs for å miste... Prøver å være veldig forsiktig denne gangen.
 
Håper at alt går bra med deg.. hender jo at man kan få småblødninger under svangerskapet. Ønsker deg lykke til!!
 
Håper det bare er en ufarlig liten blødning. Hvordan går det med deg nå? <3
 
Så som så. Fryktelig redd. Men fremdeles bare litt rosa på papiret så er vel enda håp...Takk for støtte!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Å sånn er så skummelt... :( men det tenger jo ikke å bety at det er no galt.. vi har mere blodgjennomstrømninger der nede når vi er gravide og ved samleie kan blodkar briste noe som gir utslag i litt blod.. jeg opplevde akkurat som deg i mitt første svangerskap.. ble kjempe redd.. legen ville ikke ta meg inn pga det var uke 8 men ba meg ta det med ro på sofaen til det begynnte å blø skikkelig evt sluttet å blø.. jeg var overbevist om at jeg mistet.. men det rosa ble til brunt igjen og kom ikke tilbake.. :) Håper din historie blir som min *klemme på*
 
Takk for det :) Har desverre hatt sterke magesmerter inatt så tror nok det er over. Fremdeles ikke blødd friskt, men det er det vel ikke alle som gjør heller...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Off... syntes du skal be om tidlig ul, slik at du kan få visshet og hjelp til å få det ut om det er gått galt... håper det går bra med deg... klem

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har du sterke smerter så be om å komme til legen.
Det er normalt å ha litt vondt, men ikke sterke smerter...

Da jeg mista hadde jeg intense smerter hele tiden. Jeg fikk god oppfølging av legen. Hun tok meg virkelig på alvor. Var nesten daglig å tok blodprøver, og to ul. Begynte å blø litt, og slik var det i nesten 14 dager før jeg mista. Fikk feber og var skikkelig sjuk. Kjente det på meg hva som skjedde. Det var en utrolig tøff opplevelse som jeg ikke unner noen.
 
Har ikke voldsomme smerter, men det kjennes. Drar til legen imorgen, min fastlege er ikke på kontoret idag. Idag har det kun kommet litt brunt en gang. Så vet ikke helt hva jeg skal tro. Trodde jeg måtte kaste opp inatt, men ga seg heldigvis. Ligger bare på sofaen idag, har knapt sovet inatt så jobb føltes uoverkommelig...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Brunt er jo gammelt blod. Så lenge det ikke kommer friskt blod er det fortsatt håp om at det går bra.
Lykke til hos legen i morgen!!
Kos deg på sofaen med god samvittighet i dag.
 
Ja så hadde det ikke vært for magesmertene hadde jeg ikke vært så bekymret..Men føler også at det er mindre symptomer. Jaja, om noen dager vet jeg forhåpentligvis. Skal bli godt å få det avklart...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg heier på deg og den lille spiren, klor deg fast lille venn <3
 
Har en gladnyhet å komme med: var til innvendig ul idag. Og jeg er fremdeles gravid! Fikk se og høre et bankende hjerte. Utrolig! Men han kunne ikke gi noen garantier. Skal tilbake på onsdag. Heldigvis sykemeldt til da så jeg får tatt det med ro. Blir spennende dager. Krysser alt jeg har! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp