Brunlig utflod dag, tegn på graviditet eller ikke?

U

Utålmodig prøver

Guest
Hei! Er 6 mnd inn i prøving, og denne måneden føles ting litt annerledes ut. Har helt stabil og forutsigbar menstruasjon. Hadde litt brunrød utflod dagen etter eggløsning, deretter helt normal utflod. Og så i dag og i går (3 og 4 dager etter EL), har jeg hatt en liten mengde med brunlig utflod. Har også litt murringer i livmor, har hatt det siden EL. Noen som har erfaringer med dette? Kan det være tegn på graviditet?
 
Utfloden er nok ikke tegn på graviditet om du er sikker på EL, for egget fester seg ikke så raskt at du vil merke det dagen etter EL alt. Men jeg hadde mye murringer denne måneden, og jeg har positiv test nå :love7 Så håper det sitter for deg denne syklusen!
 
Utfloden er nok ikke tegn på graviditet om du er sikker på EL, for egget fester seg ikke så raskt at du vil merke det dagen etter EL alt. Men jeg hadde mye murringer denne måneden, og jeg har positiv test nå :love7 Så håper det sitter for deg denne syklusen!
Så gøy!! Gratulerer!

Tror heller ikke det er implantasjonsblødning siden det er så tidlig, men har ikke sedd brunlig utflod rett etter EL tidligere så håper det er et positivt tegn
 
Brunt utflod er gammelt blod, så tenker at det er rester etter en Eggløsnings blødning :)
 
Back
Topp