Brunlig utflod/blod (11+1)

Jolla

Flørter med forumet
En ting er sikkert, jeg hater å være gravid nå. Alt var jo så mye enklere før, ingen bekymringer [;)]
Igår begynnte jeg å blø, eller dvs det kom slimet brun utflod noen timer etter magesmerter.
Siden jeg har 'risikosvangerskap' fikk jeg UL på sykehuset sent i går kveld (enda jeg var på UL på fredag og)
Legen kunne se en liten blødning på livmorhalsen.
Alt var bra med den lille, den har vokst siden fredag og vi så både sprelling og hjerte som slo.

Enda kommer det slimet brun utflod, etter at det først stoppet opp.

Totalt angst har jeg, rett å slett!

jeg hadde også dette,det er bare gammelt blod som skal ut.Jordmor sa at det ikke er farlig så lenge en ikke blør mye frisk blod[;)]

Kan jeg spørre hvorfor du har et "risikosvangerskap"?

Forde jeg tidligere har hatt 3 aborter og fortsatt har samme partner. Dette er altså mitt 6 svangerskap men foreløbig har jeg bare 2 barn.

jeg har blødd frem til uke 12 med de to første, denne gangen fra uke 9-20, alt fra spor til styrtblødninger hvor det drypp i do.....[:'(]
holdt på og tørne for meg også, ønsket til sist bare at jeg skulle sa, sånn at jeg kunne starte på nytt igjen...det er jævlig og ha det sånn.....[:@]
her fant de etterhvert ut at jeg hadde blodkar nederst på morkaken som sprakk og at når den krøp litt opp i livmoren ville dette avta, bank i bordet har ikke blødd siden uke 20...[:D]

Jeg hadde blødninger tre ganger frem til uke 14.  Fikk angst, men jordmor og lege mente det var pga økt blodtilførsel i livmoren.  Enkelte kan få blødninger etter samleie i den perioden.  Slo meg til ro med det, har ikke skjedd igjen.  Håper det går bra med deg!!  Ikke særlig moro å være redd og ikke kunne gjøre noe med det.

Skjønner at du blir engstelig av dette, men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg når det ikke er masse friskt blod som kommer. Alt hørtes jo fint ut på kontrollen gså. Håper det gir seg sånn at du slipper å være så bekymret.

Sender deg en trøsteklem!
M

Jeg vet at jeg burde tenke positivt osv. Men gud så vanskelig det er!
Problemet er at da jeg hadde MA i desember så begynnte det med litt brunt slim som fortsatte i flere dager før jeg virkelig begynnte å blø.Men den gangen var det jo ikke så positive resultater på UL da... (men og mye kortere på veg)

Back
Topp