Hei i går hadde jeg kraftige murringer og kramper i lysken. I dag litt brunlig utflod. Er livredd da jeg hadde slikt en uke etter fryseforsøk i juni i fjor. Litt for tidlig for mensen enda. Venter på telefon fra klinikken i løpet av dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 dager før forventet mens, så kan være mensen som er tidlig på. Ellers går du vel på en del progesteron som kan gi blødning..Hei i går hadde jeg kraftige murringer og kramper i lysken. I dag litt brunlig utflod. Er livredd da jeg hadde slikt en uke etter fryseforsøk i juni i fjor. Litt for tidlig for mensen enda. Venter på telefon fra klinikken i løpet av dagen.
Ok2 dager før forventet mens, så kan være mensen som er tidlig på. Ellers går du vel på en del progesteron som kan gi blødning..
Testdato er om en ukeKan være mensen, festeblødning eller bivirkning av progesteron. Når har du testdato?
Er nok litt for sent for festeblødningKan være mensen, festeblødning eller bivirkning av progesteron. Når har du testdato?
Ikke meningen å gi falske forhåpninger, men i fjor opplevde jeg festeblødning som varte i et par dager rundt 12dpo med mens-lignende kramper. Krysser fingrene for deg.Er nok litt for sent for festeblødning
Tusen takk snakket med klinikken i stad nå og sykepleieren var ikke bekymra. Jeg går i tillegg for første gang på blodfortynnende og og det kunne gi blødninger. Avtalt at jeg skal ta blodprøve hos de på testdag neste torsdag også satt opp time til legen min på klinikken neste fredagIkke meningen å gi falske forhåpninger, men i fjor opplevde jeg festeblødning som varte i et par dager rundt 12dpo med mens-lignende kramper. Krysser fingrene for deg.
Jeg misforsto deg tydeligvis siden du allerede har nevnt et annet sted at du har negative tester osv.. men det kan såklart være blodfortynnende også.. som du selv sier, det er lenge til test. Så da skjønner jeg ikke helt hva du er ute etter
Testet negativt mandag, ikke testet mer etter detJeg misforsto deg tydeligvis siden du allerede har nevnt et annet sted at du har negative tester osv.. men det kan såklart være blodfortynnende også.. som du selv sier, det er lenge til test. Så da skjønner jeg ikke helt hva du er ute etter
Skjønner..Testet negativt mandag, ikke testet mer etter det
Har avtalt med klinikken ang hcg prøve på testdag, og samtale med legen dagen etter. Kunne visst få mensen selv med styrt syklus dessverreDu må nå selv bestemme, men jeg hadde tatt en test iaf for å se om det er mensen eller graviditet.
En annen ting er nå dersom du ikke er gravid og dette utvikler seg til en blødning ala mensen mens du går på peogynova og progesteron. Det skal jo ikke skje på styrt syklus. Da ville jeg bedt om målinger av dette