Brunlig blod

Storken88

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Jeg er gravid i uke 6+2. Har ikke blødd tidligere men i dag oppdaget jeg en del brunlig blod i trusen når jeg var på do. Kom også litt på papiret. Dette er 1,5 - 2 timer siden, har vært på do to ganger siden og også fått litt blod på papiret. Har ikke smerter i magen, men er veldig bekymret.
Ringte legevakten, de ba meg ta det med ro og kontakte de igjen om det blør kraftig eller om jeg får store smerter i magen.
Også ba de meg om å kontakte fastlegen på mandag for å ta blodprøve.
Håper virkelig ikke det er noe! Ville jeg fått vondt til nå om det var Sa??

Har opplevd dette flere ganger, var til fastlegen på fredag. Hun sa det ikke var noe å bekymre seg for så lenge det ikke var mye eller vondt. Har akseptert dette svaret da slimhinnene er skjøre og tåler lite. Har for min del skjedd etter trening og ifbm. dobesøk med treg mage...

Jeg har hatt en sa tidligere og da kom smertene ganske rett etter jeg begynte og blø. Så jeg krysser fingrene for at det går bra med deg og spiren din! :)

Jeg har og hatt en sa, men det var jeg aldri i tvil om hva var for å si det sånn. Vondt og myyyye blod.

Det er godt å høre.. Har ventet så lenge på spiren vår!
Men synes det er rart at det blør litt fremdeles. Men ikke mye..

Jeg er gravid i uke 6+2. Har ikke blødd tidligere men i dag oppdaget jeg en del brunlig blod i trusen når jeg var på do. Kom også litt på papiret. Dette er 1,5 - 2 timer siden, har vært på do to ganger siden og også fått litt blod på papiret. Har ikke smerter i magen, men er veldig bekymret.
Ringte legevakten, de ba meg ta det med ro og kontakte de igjen om det blør kraftig eller om jeg får store smerter i magen.
Også ba de meg om å kontakte fastlegen på mandag for å ta blodprøve.
Håper virkelig ikke det er noe! Ville jeg fått vondt til nå om det var Sa??
Er i samme bås som deg.. Er 5+6 i dag.. Og har hatt brunlig og brunrødt blod i går og i dag.. Har heller ikke smerter eller vondt noen steder.. Så jeg håper på å få time til svangerskapslegen på mandag, for å få time til tidlig ul. Hater å gå i uvissheten!

Er i samme bås som deg.. Er 5+6 i dag.. Og har hatt brunlig og brunrødt blod i går og i dag.. Har heller ikke smerter eller vondt noen steder.. Så jeg håper på å få time til svangerskapslegen på mandag, for å få time til tidlig ul. Hater å gå i uvissheten!

Huff! Nei det er virkelig ikke noe kjekt å ikke vite. Jeg har ikke blødd på 2 timer nå, så håper det har gitt seg. Masse lykke til!!

Jeg hadde "mensen" med en del rødt blod de to-tre første mnd med min første, og har nå har vi en frisk og fin 4åring prøv å slappe av, ligg i ro og sov så mye du kan ❤️ slimhinnene er også veldig skjøre så det er antagelig bare rifter hos deg siden det er så lite

Takk for alle gode ord!
Nå har det gått over til brunt utflod. Likt sånn som jeg gjerne har hatt mot slutten av menstruasjonen tidligere. Er det noe å uro seg over? Tenker å ringe legen i morgen uansett. Bør jeg bare bli hjemme å holde meg i ro? Vil ikke gjøre noe som kan risikere noe! :)

Takk for alle gode ord!
Nå har det gått over til brunt utflod. Likt sånn som jeg gjerne har hatt mot slutten av menstruasjonen tidligere. Er det noe å uro seg over? Tenker å ringe legen i morgen uansett. Bør jeg bare bli hjemme å holde meg i ro? Vil ikke gjøre noe som kan risikere noe! :)
Hvis du ikke klarer å slappe av på jobb, så hadde jeg holdt meg hjem istedet. Og prøv å få deg time til legen allerede imorgen. Smør på godt når du forklarer hvor bekymret du er. Masse lykke til! Krysser alt som krysses kan for at alt er i orden :D

Takk for alle gode ord!
Jeg ville tatt det med ro og slappet av så mye som mulig. Lykke til hos legen :)

Hvordan går det med deg? ❤️

Skal til legen i dag å ta ny blodprøve , slik at de kan måle hcg nivået opp mot den jeg tok på mandag. Jeg skal også på innvendig ul i dag. Har en litt bedre følelse i dag enn jeg har hatt de andre dagene. Så håper virkelig det stemmer!

Skal holde dere oppdatert :-)

Skal til legen i dag å ta ny blodprøve , slik at de kan måle hcg nivået opp mot den jeg tok på mandag. Jeg skal også på innvendig ul i dag. Har en litt bedre følelse i dag enn jeg har hatt de andre dagene. Så håper virkelig det stemmer!

Lykke til! Håper alt står bra til med den lille :)

Lykke til :)

Skal holde dere oppdatert :)

Lykke til:)

Back
Topp