Brunlig blod/utflod

jente 92

Elsker forumet
Har hatt det ett par ganger de siste dagene. Er det farlig? Opplevde aldri det i mitt forrige svangerskap..

Jeg hadde det noen ganger i forrige svangerskap. Da gikk alt heldigvis helt fint. Det er ganske vanlig erfarte jeg den gangen.

Jeg hadde det noen ganger i forrige svangerskap. Da gikk alt heldigvis helt fint. Det er ganske vanlig erfarte jeg den gangen.
Leste at man heller bør bekymre seg visst det er rødt friskt blod! Og at brunt blod/utflod kan være gamle rester bare. Håper virkelig det stemmer.. :)

Sniker fra desember. Jeg hadde mye brun utflod fra uke 4-9. Er nå 14+0 og det har stoppet og babyen har det bra. Fant aldri noen årsak til det :)

brunt blod er gammelt blod, det er vanligvis ikke noe fare med det. men det kan komme av at slimhinene har blødd litt uten at det egentlig har kommet ut.
jeg hadde det i mitt første svangerskap med guttungen begynte som brunt blod/utflod, gikk over i ferskt blod de på legevakten forstod ikke hvor det kom fra, men jeg sitter med en frisk og rask 5,5 åring... <3

Det var bra å høre. Jeg har også litt brun utflod de siste 2 dagene.

Jeg hadde også det tidlig i svangerskap nr to. Alt var som det skulle :-)

Jeg kan dessverre ikke si det samme
som de over her. Hadde brun utflod selv og det endte dessverre i en MA. Fikk høre at det er normalt da, så tror ikke det betyr noe for de aller fleste :) Håper det er uskyldig! Lykke til:)

Har hatt selv , vært hos legen , ul , alt så bra ut . Kunne ikke finne ut hvorfor .
Så vi må håpe det er ikke noe :)

Hadde det mye i forrige svangerskap, å da fikk det fint :) har hatt det en gang nå også, men stresser ikke med det!

Jeg har hatt brun utflod/spotting i 3 dager og litt mer brun utflod i 2 dager nå Tidlig her da, skal ta test neste uke.

Både positivt og negativt. Gikk fint første gang,har ei frisk og fin jente på 3 år. De 2 andre gangene endte det i SA, :-(

Dessverre så kan det være SA. umulig å si, må nesten vente å se, selv om det er forferdelig å leve i uvissheten. Jeg mistet første gang jeg var gravid. Begynte med brunt blod/utflod i 5 dager før jeg mistet på dag 6. Da var det ikke til å ta feil av! Masse friskt rødt blod og klumper :( Beklager detaljer!

Krysser fingrene for deg, og håper i det lengste at spiren klorer seg fast!!

Dessverre så kan det være SA. umulig å si, må nesten vente å se, selv om det er forferdelig å leve i uvissheten. Jeg mistet første gang jeg var gravid. Begynte med brunt blod/utflod i 5 dager før jeg mistet på dag 6. Da var det ikke til å ta feil av! Masse friskt rødt blod og klumper :( Beklager detaljer!

Takk. Krysser fingrene og alt jeg har..

Opplevde det samme som deg :-( 2. gang spottet jeg i 2 dager...

Back
Topp