Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste at man heller bør bekymre seg visst det er rødt friskt blod! Og at brunt blod/utflod kan være gamle rester bare. Håper virkelig det stemmer..Jeg hadde det noen ganger i forrige svangerskap. Da gikk alt heldigvis helt fint. Det er ganske vanlig erfarte jeg den gangen.
Takk for svar. Det er litt betryggende å høre at det har gått bra.Sniker fra desember. Jeg hadde mye brun utflod fra uke 4-9. Er nå 14+0 og det har stoppet og babyen har det bra. Fant aldri noen årsak til det
Takk. Krysser fingrene og alt jeg har..Dessverre så kan det være SA. umulig å si, må nesten vente å se, selv om det er forferdelig å leve i uvissheten. Jeg mistet første gang jeg var gravid. Begynte med brunt blod/utflod i 5 dager før jeg mistet på dag 6. Da var det ikke til å ta feil av! Masse friskt rødt blod og klumper Beklager detaljer!
Krysser fingrene for deg, og håper i det lengste at spiren klorer seg fast!!
Opplevde det samme som deg :-( 2. gang spottet jeg i 2 dager...Dessverre så kan det være SA. umulig å si, må nesten vente å se, selv om det er forferdelig å leve i uvissheten. Jeg mistet første gang jeg var gravid. Begynte med brunt blod/utflod i 5 dager før jeg mistet på dag 6. Da var det ikke til å ta feil av! Masse friskt rødt blod og klumper Beklager detaljer!
Krysser fingrene for deg, og håper i det lengste at spiren klorer seg fast!!