Brunkrem?

• Trådstarter Trådstarter Kakaduen
  • Opprettet Opprettet
K

Kakaduen

Guest
Finnes det noe god brunkrem? Tenkte å bruke på beina siden jeg aldri får farge der.hvit som ett laken :P :P :P :P

Ville nok anbefalt å bruke en body lotion med bruningseffekt. Ren brunkrem kan fort gi veldig "falsk" farge, fordi det blir fargeforskjell på den fargede huden og din egen. Du finner mange gode alternativer på Vita og slike butikker.

Ville nok anbefalt å bruke en body lotion med bruningseffekt. Ren brunkrem kan fort gi veldig "falsk" farge, fordi det blir fargeforskjell på den fargede huden og din egen. Du finner mange gode alternativer på Vita og slike butikker.

Hehe, det kan jeg skrive under på. Er likbleik til vanlig og tok sånn selvbruning på beina en sommerdag jeg skulle gå i shorts. Etter et par timer ute så jeg ned på beina mine og fikk sjokk: de var mørkbrune hahaha. Ble første og siste gangen jeg brukte sånn! Så tipper sånn bodylotion er bedre alternativ ja:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, det kan jeg skrive under på. Er likbleik til vanlig og tok sånn selvbruning på beina en sommerdag jeg skulle gå i shorts. Etter et par timer ute så jeg ned på beina mine og fikk sjokk: de var mørkbrune hahaha. Ble første og siste gangen jeg brukte sånn! Så tipper sånn bodylotion er bedre alternativ ja:)

Tror nok det fins ulike produkter markedet. Fins spray tan - kjempe fint hvis du vil ha litt farge og glød for en dag eller kveld ( best da å be om en hjelpene hånd, for å få en mest mulig jevn farge ) ellers vet jeg at det fins bodylotion som du kan snøre deg gradvis brun - men syns man skal være litt forsiktig med sånne produkter som man bruker hjemme, hvor jeg opplever mange får sånne flekker og skjoller.... :S

Sent from my iPhone using BV Forum

HAHAHA! Hva gjore du da? gitt det bort etter en stund eller?

Synes alle selvbruningsalternativene lukter skikkelig dritt, så jeg klarer ikke å bruke de.
Kanskje noen vet om noen merker som lukter bra? Eller ikke lukter i det hele tatt?

Har ikke sett sollys siden september i fjor omtrent, skikkelig bleik for tiden. Blir forhåpentligvis snart tid til en kjapp tur i solarium bare for å få vekk gråfargen i det minste :):)

Dior bronze er den jeg liker best i forhold til resultat. Gir en jevn og naturlig farge. Lukter litt,men lite og ikke vondt/ekkelt.

Dove sin selvbrunings-bodylotion er veldig bra synes jeg! Funker bra om du smører veldig tynt lag, da unngår du skjolder og ujevnheter :) Jeg har veldig god erfaring med den !

Sent from my iPhone using BV Forum

HAHAHA! Hva gjore du da? gitt det bort etter en stund eller?

Hehe det fikk gå bort av seg selv ja! Er mange år siden, så husker ikke hvor lang tid det tok, men nok tid til at det blir flira av ennå;D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg eksperimenterte en del med selvbruning en periode på vgs, fordi jeg var så lei av å være nærmest gjennomsiktig med et hint av rosa og fregner. Fikk skjolder hver eneste gang, samme hva jeg prøvde og samme hvor forsiktig og nøyaktig jeg trodde jeg var. Så prøvde jeg mamma sin selvbruningsfuktighetskrem, og våknet neste morgen med store røde utslett, så jeg gav opp prosjektet der og da. Prøver heller å faktisk sole meg litt, funker jo det også, bare at jeg ikke har tålmodighet til å sitte så lenge i sola, jeg blir veldig ukomfortabel i varmen.

Brunkrem sluttet å selges på 80 tallet. Krem i sminkeform heter nå dekkekrem/foundation.
Hvis du vil bli brun, så har man selvbruningsprodukter. Da har man jo bodylotions/solkremer med tan-effekt, solarium eller spray-tan. Man har også bronzing.

Brunkrem sluttet å selges på 80 tallet. Krem i sminkeform heter nå dekkekrem/foundation.
Hvis du vil bli brun, så har man selvbruningsprodukter. Da har man jo bodylotions/solkremer med tan-effekt, solarium eller spray-tan. Man har også bronzing.

Så bra at alle skjønte hva hun mente likevel da. :) Ikke alle er eksperter gitt.

Jeg er "likbleik", å opplever egentlig at jeg får skjolder uansett hva jeg bruker. Alt gir fra seg for mye farge og er vondt å påføre for å få det jevnt :p Og når d begynner å gå vekk så er d enda verre! :p

Unngå skjolder ved å bruke kropps skrubb før du påfører selvbrunings lotion. Jeg bruker dove sin og bruker rikelig mengde og smører lenge.. det er lettere å få skjolder om du bruker for lite:) skrubb så før hver påføring etter dette også:) og ellers 2 dager i uken:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

St moritz :) den er brun når du påfører den så lett å se hvor den er påført:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Tror jeg ville brukt en bodylotion med selvbruningseffekt, eller en selvbruningsspray eller krem. Isteden for brunkrem.

Back
Topp