brunettes do BETTER!?

MalinDalin

Forumet er livet
Eller. fikk hvertfall farga dette höyfarga krateret jeg hadde til haari er al natural igjen med MIN farge. er ikke sikker paa om jeg ble fornöyd enda.. maa sikkert vende meg til det, men 400 for farging, klipp, massasje og kur var det verdt[;)]
*poooof* again

Du ble kjempefin[:)][:)][:)]

Det kledde deg virkelig! [:D] Jeg kommer nok ikke til å gå tilbake til en blond tilværelse sånn med det første. Trives veldig med mitt garnier nutrisse 5,4-hår[8D][;)]

Det der kledde deg virkelig! Kjempefin ble du[:D]

Du er nydelig uansett, men dette kledde du VIRKELIG godt!!!!!!!!!!! Nydelig- og så har du sånn Hollywoodfrisyre.... *misunnelig*!

ORIGINAL: hiltja

Det kledde deg virkelig! [:D] Jeg kommer nok ikke til å gå tilbake til en blond tilværelse sånn med det første. Trives veldig med mitt garnier nutrisse 5,4-hår[8D][;)]

Heilt enig på alt her! [:D]

ORIGINAL: Rimpro

Så pen du er!! [:D][:D] å den hårfargen kledde du :D
har du stritta håret eller? [:D]

takk shnupp! om jeg har hva?? vet egentlig ikke hva han drev med jeg. holdt noe voldsomt paa med saksa oppi hue saa jeg fikk nesten hjertestans!!men det ble helt ok da[:D]

ORIGINAL: Chinchilla

Du er nydelig uansett, men dette kledde du VIRKELIG godt!!!!!!!!!!! Nydelig- og så har du sånn Hollywoodfrisyre.... *misunnelig*!

Jeg rakk ikke å se - kan du pliiiis legge ut bildet på nytt?? Pliiiis???

ORIGINAL: MalinDalin

Så pen du er!! [:D][:D] å den hårfargen kledde du :D
har du stritta håret eller? [:D]

takk shnupp! om jeg har hva?? vet egentlig ikke hva han drev med jeg. holdt noe voldsomt paa med saksa oppi hue saa jeg fikk nesten hjertestans!!men det ble helt ok da[:D]

om du har stritta håret? :P er det sånn som dere oslo-berter ikke vet hva er? :D hehe

du hadde jo masse krøller når jeg var der, nå er håret stritt :P

haha! ja vi oslo berter sier: 'har du retta haaret?'[8D] nei har ikke det. föna det ned, men haaret har blitt mye rettere etter ammeslutt.[:)] av en eller annen merkelig grunn[8|]

ORIGINAL: MalinDalin

aaaaaakai!!

Se der ja! Nyydelig er du, men du hadde sikkert vært vakker helt uten hår også! Og ja, brunettes do better!! [;)][:D]

dere er saa klembart söte!

Back
Topp