brune?

Surrine

Flørter med forumet
Jeg jobber i bhg og er i sola hver dag nå. Ja,det er varmt-
Men er det flere som blir veldig tidlig brune eller??

Jeg er blitt mye fortere brun enn vanlig! Er det noen gravidhormoner som gjør det, eller? 
Heldig du er som kan være ute hele dagen: )

Tror jeg har verdens beste jobb akkuratt nå på denne tiden, jobber også i barnehage og er ute hele dagen å får masse sol  *solesmilefjææææææææs*

Jobber også i barnehage og har fått litt farge:) utrolig deilig:) Ha en fin dag:)

Er sykmeldt så har fått benyttet meg av disse godværsdagene da formen/hode har vært med:-) og farge har d blitt, er mer som brent enkelte plasser, så godt me pause fra sola i dag;-) mn klar i morgen igjen;-)

Hørt rykter om at man blir ekstra brun når man er gravid ja.. heldiggris.. sitter inne på kontor og her er det ikke mye sol og varme.

jeg må teste i helga :)

Ja, jeg blir også lettere/fortere brun når jeg går gravid. Men liker ikke at jeg i tillegg blir skjoldete ...  mer som små ekstra brune pigmentflekker, særlig i ansiktet.

dere MÅ huske å smøre dere!! som Lille Sol skriver, så er det mye lettere for gravide å gå pigmentflekker...Og for noen er disse vedvarende.. Så husk å smør dere!!

Ti spørsmålet, ja, jeg er blitt faktisk kjempebrun! Pleier å måtte være i syden i to uker for å oppnå det jeg har nå.. Må få litt mer farge på bena før jeg kan kalle de brune, men alt annet er det.. Så klart bare fremsiden, for klarer ikke å ligge på magen i solsenga. Gleder emg til Hellas neste uke.. Da skal jeg grave en grop i sanda, og brune meg på baksiden:p

Og ja, jeg smører meg!!!

Jeg har blitt fort brun nå, ja! Får vel mer pigmenter når man er gravid.. Og det er veldig greit!! 

Juras skrev:
dere MÅ huske å smøre dere!! som Lille Sol skriver, så er det mye lettere for gravide å gå pigmentflekker...Og for noen er disse vedvarende.. Så husk å smør dere!!

Ja, det har du sikkert rett i... jeg er altfor sløv med å smøre meg. Og vedvarende flekker vil jeg IKKE ha! Skal skjerpe meg med den solkremen... takk for tipset!

Gleder emg til Hellas neste uke.. Da skal jeg grave en grop i sanda, og brune meg på baksiden:p

Hi, hi..... grop i sanden faktisk!

Jobber også i barnehage så jeg nyter sola hver dag! Det er varmt,men pyttsann....

Det eneste jeg går i vinkel på er at jeg har fått masse pigmentflekker i ansiktet i denne graviditeten.. Før sola kom også så nå er det faktor 50+ og caps hver dag. Fy søren så stygt! Noen flere som er plaget????

Blir veldig lett brun når jeg er gravid ja :D

Back
Topp