Brunaktig utflod?

snowball

Glad i forumet
Jeg var på toalettet nettopp, og jeg har noe lysebrunt utflod. Ikke så veldig mye, men litt.

Noen som har opplevd det?
Blir litt bekymret... Er 5 uker på vei.

Jeg skulle ikke hatt mensen på denne tiden, egentlig et par uker til det.

Håper det er normalt uansett? Har hørt at noen får litt blod eller lyserød utflod, men ikke hørt om at det kan være lysebrunt. Derfor jeg begynte å lure litt.
Håper bare det ikke er begynnelsen på en spontanabort.. Uff....alle bekymringer man skal ha..

Jeg også fikk det sist - rundt uke 5-6. Nå er jeg bare 4 uker på vei, så har ikke fått noe sånt enda ( men jeg er litt glad for det da ) for sist så mistet jeg en uke senere.

Men det skal uansett ikke være så unaturlig.

ORIGINAL: LilleOlleBolle

Det hadde jeg også,er visst heeeelt vanlig,spess om det er rundt den tiden du egentlig skulle ha hatt din egentlige mens[:)]

Jeg hadde det 2 uker i strekk forrige svangerskap, og noen dager to ganger dette svangerskapet..
Er visst helt vanlig. Jeg mistenkte graviditeten denne gangen pga brunlig utflod før mens.
Men er du bekymret, så ville jeg ringt legen. Du får sikkert UL for å se om alt er bra. Kanskje litt tidlig for deg enda, men jeg var selv i uke 5 denne gangen. Så ikke så mye, så jeg fikk komme igjen i uke 7. [:)]

Jeg hadde det sist jeg var gravid, men det endte med at jeg mistet.

Håper alt går bra med deg [:)]

Back
Topp